Blog

5 fontos online marketing feladat a nyári uborkaszezonban

Bizonyos iparágakban a nyár igazi uborkaszezon, amikor alig történik valami. Mindenki nyaral, nincsenek ajánlatkérések, megrendelések, szinte leáll az üzleti élet. De egy jó vállalkozó, egy jó online marketing szakember vagy ügynökség ilyenkor sem dől hátra: felkészülünk a negyedik negyedévre. Jellemzően a B2B szektorban (business-to-business, amikor cégeknek értékesítesz), az egészségügyi szolgáltatásokban,

Tovább olvasom »

Meguntad a Facebook marketinget? Aknázd ki a Pinterest lehetőségeit!

Ha eleged van már a Facebookból, és egy izgalmas, hatékony új közösségi média csatornát keresel, akkor használd ki a Pinterest marketing lehetőségeit, amihez most izgalmas gyakorlati tippeket adunk. Miben más a Pinterest, mint a többi közösségi média platform? A Pinterest főként inspirációforrásként szolgáló social media csatorna. A felhasználók elsősorban nem

Tovább olvasom »
Chiro Marketing Google Ads hirdetés

Miért ne keress rá magadra folyton a Google-ben?

“Rákerestem a saját hirdetéseimre, és…” – az alábbiakban részletesen elmagyarázzuk, ez miért hátráltatja hatékonyságodat a Google Ads hirdetések lekattintása. És mellesleg, hogy miért zavarja ez annyira a marketing ügynökségedet.  A kattintásalapú hirdetések (PPC: pay per click) – amilyen a Google Ads is – a marketing egyik leghatékonyabb és legjobban mérhető

Tovább olvasom »
Hogyan kerüld el a spam mappát

Hogyan kerüld el a spam mappát?

Június 23. a spam-ellenes világnap. A Yahoo 2003-ban jelölte ki ezt a napot arra, hogy felhívja a figyelmet a kéretlen üzenetek elleni védekezés fontosságára. A spam szó hallatán általában mindenki a megtévesztő, klikkvadász levelekre gondol, ám sokkal könnyebb bekerülni ebbe a rettegett mappába, mint azt elsőre gondolnád. Hogyan kerüld el?

Tovább olvasom »
tiktok marketing

TikTok: így látja egy online marketing ügynökség

A TikTok egy globális léptékű kreatív közösség, amely robbanásszerűen hódította meg a világot. A főoldalára látogatva ezt olvashatjuk: “TikTok a rövid formátumú mobil videók vezető platformja. Küldetésünk az, hogy felszabadítsuk a kreativítást és örömet szerezzünk.” Ez a koncepció olyannyira bevált nekik, hogy az immár egy milliárd felhasználóval rendelkező alkalmazás szinte

Tovább olvasom »
employer branding

Megbízható, lojális, képzett munkaerő: nem csak álom! Employer branding 5 lépésben

Az elmúlt két évben a megfelelő munkaerő megtalálása és megtartása központi kérdéssé vált a cégek életében. A Covid nem csak az ellátási láncot, a bevételeket érintette, de nagy hatással volt a munkaerőpiacra is:  szinte minden céget érintett így vagy úgy a fluktuáció, a toborzási nehézségek, a munkavállalók megtartása. Ma már

Tovább olvasom »
online marketing sütik

Hogyan élj túl a sütik utáni posztapokaliptikus világban

Mik azok a sütik, és mi a jelentőségük? A “third party cookies” vagyis a harmadik féltől származó sütik az internet részét testesítették meg, egészen idáig. Már a kezdetektől fogva rendkívüli médiavisszhang kíséri ezt az egyszerű kis kódsorocskát, talán kissé méltatlanul, hiszen a személyes adatvédelem az interneten rengeteg másik, kevésbé ismert sebből

Tovább olvasom »
online marketing mesterséges intelligencia borító

Az online marketing lehetőségei a mesterséges intelligencia tükrében

Mára már köztudott, hogy a Facebook, az Amazon, a Youtube, valamint az összes többi TechÓriás a mesterséges intelligenciára (továbbiakban AI) támaszkodva tud olyan szolgáltatást nyújtani, ami világelsővé teszi őket. Utánajártunk, hogy hogyan tudják a kisebb cégek és az online marketing ügynökségek is hasznosítani az AI erejét és mik azok a

Tovább olvasom »
online marketing trendek

Online marketing trendek 2022-ben

Eljött a január, ki-ki saját szájíze és ambíciója szerint tekint az új esztendőbe, terveket kovácsol, erőt gyűjt és reménykedik, hogy állni fogja a sarat, amit 2022 kihívásai dobálnak majd rá. Merthogy azokból lesz bőven, főleg ha az online térben szeretnénk érvényesülni. Vállalkozók és online marketing ügynökségek egyaránt érzékelik, hogy folyamatosan

Tovább olvasom »
Szakértői cikkeink a Hello Bizniszen

Marketing szakértői cikkeink a Telekom Hello Biznisz felületein

A Hello Biznisz Facebook csoport és közösség célja, hogy tudásmegosztás által támogassa a hazai vállalkozásokat. A Facebook csoport tagjai hasznos szakmai cikkeket olvashatnak, emellett pedig kérdéseket tehetnek fel az állandó Hello Biznisz szakértőknek, köztük ügyvezetőnknek, Matykó Noéminek is. Mivel marketing ügynökségünk segíteni szeretne, ezért most Noémi kedvenc cikkeiből hoztunk egy kis ízelítőt.

Tovább olvasom »

Hass az agyra! Újabb 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz – 2. rész

Tetszik a neuromarketing gondolata, mert szeretnél tudatosan és hatékonyan értékesíteni online és offline, de nem tudod, hogyan járj el a gyakorlatban? Akkor a legjobb helyen vagy! A korábban megjelenet 3+1 neuromarketing tipp bejegyzésemben arról olvashatsz, hogy okosan árazz, segíts a vásárlóknak dönteni, és hogy értsd, miért nem a terméktulajdonságokkal kell

Tovább olvasom »
Hass az agyra! 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz

Hass az agyra! 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz – 1. rész

“Marketing? Tegyél a képre egy meztelen nőt vagy kutyát, azzal mindent el lehet adni.” Szerencsére már ritkábban, de még mindig túl sokat találkozom a fenti mondattal. Habár alapvetően nem tökéletesen hamis állítás, egy nagyon leegyszerűsített, és korántsem állandóan működő tézisről van szó. Hogy ennél tudatosabb, okosabb marketing döntéseket tudj hozni,

Tovább olvasom »
Versenytars elemzes boritokep

Elvesztél a piacon? Készíts versenytárs elemzést!

Szun-ce világhírű ókori kínai író, filozófus és hadvezér szerint, ha ismered ellenséged és önmagad, száz csatában sem találsz legyőzőre. Igaz ez a piacra is, amiben a vállalatod működik. Nem elég egy jó ötlet és a saját céged teljes ismerete. Tudod, hogy kik a versenytársaid? És azt tudod, hogy hol helyezkedsz

Tovább olvasom »
Chiro blog Google Cegem boritokep

Minek neked Google Cégem (Google My Business) fiók?

Hát, hogy téged találjanak meg a leggyorsabban a leendő ügyfeleid! Mire jó, kinek jó, mi értelme van, hogy kell csinálni: ebben az átfogó cikkben összeszedtük neked a Google Cégem legfontosabb tudnivalóit. Képzeld el, ahogy reggel munkába rohansz. Kint esik, már most tudod, hogy az egész városban dugó van, este viszont

Tovább olvasom »
Online marketing stratégia

Online marketing: ügynökség vagy belsős kolléga?

Egy cég fejlődésében általában eljön az a pillanat, amikor felmerül a kérdés: vajon érdemes felvenni egy kollégát teljes állásban az online marketing feladatokra, vagy célszerűbb egy ügynökségnek kiszervezni a teljes folyamatot?  Mindkét megoldásnak vannak előnyei és hátrányai, de ha minden szempontot alaposan végiggondolsz, egyértelmű lesz, hogy a saját céged számára

Tovább olvasom »
Chiro Marketing koronavírus KKV marketing

Így változtatta meg a koronavírus a magyar KKV marketing piacot

2020 márciusában a feje tetejére állt a világ. Cégek, sőt egész iparágak álltak a földbe, míg mások az egekig emelkedtek. Szinte mindenki a túlélésért küzdött, van, aki a lenullázódó árbevételei miatt, mások a brutálisra növekedett rendelésállomány és forgalom miatt kerültek nehéz helyzetbe. Nem hagyta érintetlenül a magyar KKV marketing világot

Tovább olvasom »
Miért írj blogot 2020-ban?

Miért írj blogot 2020-ban?

Blogot mindenki tud írni. A blogírás egyszerű. Minek ír még valaki blogot 2020-ban? Ki olvas manapság blogokat? Ugye te is találkoztál már ezekkel a mondatokkal? Az igazság azonban az, hogy egy jól megírt, informatív blog többet ad a márkádnak, mint gondolnád! Ebben a blogcikkben (igen, egy blog a blogról) segítünk

Tovább olvasom »
Marketing a korona idején

Marketing a korona idején: marketing lépések, hogy minimalizáld a koronavírus okozta gazdasági károkat

Az előző blogbejegyzésben a korona helyzet kapcsán kialakult kríziskommunikációra adtunk tippeket. Most olyan feladatokat szedtünk össze, amelyekkel csökkenteni tudod a károkat: ilyen a jó marketing a korona idején. A jelenlegi helyzet mindenkinek fáj. Együtt sír most a magyar (és nemzetközi) gazdaság, mert szinte mindenkit érintett közvetlenül vagy közvetve a vírus

Tovább olvasom »

Válságkommunikáció a koronavírus idején

Sok múlik azon, hogy a cégek válságos körülmények idején hogyan kommunikálnak. Az amúgy is nehéz helyzeten rengeteget tudnak rontani, de megfelelő felkészültséggel és higgadtsággal enyhíthetik is a károkat. Összeszedtem azokat a kommunikációs lépéseket, amiket meg kell tenned neked vagy a digitális marketing ügynökségednek most annak érdekében, hogy a lehető legkisebb

Tovább olvasom »