Blog

Online marketing stratégia tervezése 9 egyszerű lépésben

Útmutató, hogy lépésről lépésre megtervezed az online marketing stratégiád.

Most vonunk le 900 000 forintot a számládról

Online adatvédelem az ünnepi időszakban (is) Épp, hogy kinyújtóztál az őszi hónapok nehézségei után, de már itt is van a legkiemelkedőbb értékesítési időszak az évben: a karácsony. A megnövekedett értékesítési szándék és kereslet egyenlő az online marketing aktivitásod maximalizálásával is, hisz ez az eszköztár szükséges ahhoz, hogy az ajánlataid a

Tovább olvasom »

Fenntartható marketing a jövő

A cím mást sejtet, de ez nem egy újabb zöld és környezettudatos kommunikációról szóló bejegyzés a sok közül.   A világválság szükségessé tette az üzleti- és ezzel együtt a marketing stratégiák újragondolását. Azzal azonban kevesen számolnak, hogy a fogyasztás visszaszorulása és a jelenlegi rendszer felbomlása újabb gazdasági mechanizmusokat erősíthet meg a

Tovább olvasom »

A kitűnés művészete

A kreatív tartalomgyártás titkai A kreatív tartalomgyártás elérhetetlen célként, Szent Grálként él az online marketing világában: mindenki vágyik rá, de elérhetetlennek tűnik.  Pedig az ötletes tartalmak készítése nem adottság kérdése, a kreatív gondolkodás pedig fejleszthető és tanulható. Ebben a cikkben olyan gyakorlatias tanácsokat kapsz, amikkel kreatív, üzletileg is hasznos Instagram és Facebook

Tovább olvasom »

Online marketing a válságra készülve

2,5 évvel ezelőtt írtam utoljára válságtémában blogcikket, és sajnos ismét eljött az a pillanat, hogy szükségessé vált. Akkor a COVID állította nehéz helyzet elé a vállalkozásokat (és úgy általában az embereket), most pedig egy gazdasági válság küszöbén állva gondolkozunk, számolgatunk, tervezünk újra és újra mi, vállalkozók. Szemben a COVID-dal, ami

Tovább olvasom »

5 fontos marketing feladat a nyári uborkaszezonban

Bizonyos iparágakban a nyár igazi uborkaszezon, amikor alig történik valami. Mindenki nyaral, nincsenek ajánlatkérések, megrendelések, szinte leáll az üzleti élet. De egy jó vállalkozó, egy jó online marketing szakember ilyenkor sem dől hátra: felkészül a negyedik negyedévre. Jellemzően a B2B szektorban (business-to-business, amikor cégeknek értékesítesz), az egészségügyi szolgáltatásokban, sporthoz, színházhoz,

Tovább olvasom »

Meguntad a Facebook marketinget? Aknázd ki a Pinterest lehetőségeit!

Ha eleged van már a Facebookból, és egy izgalmas, hatékony új közösségi média csatornát keresel, akkor használd ki a Pinterest marketing lehetőségeit, amihez most izgalmas gyakorlati tippeket adunk. Miben más, mint a többi közösségi média platform? A Pinterest főként inspirációforrásként szolgáló social media csatorna. A felhasználók elsősorban nem oldalakat követnek,

Tovább olvasom »

Miért ne keress rá magadra folyton a Google-ben?

“Rákerestem a saját hirdetéseimre, és…” – az alábbiakban részletesen elmagyarázzuk, ez miért hátráltatja hatékonyságodat a Google Ads hirdetések lekattintása .  A kattintásalapú hirdetések (PPC: pay per click) – amilyen a Google Ads is – a marketing egyik leghatékonyabb és legjobban mérhető eszközei. Ez pénztermelő gépezetként funkcionál megfelelő szakértelem mellett, ám

Tovább olvasom »

Hogyan kerüld el a spam mappát?

Június 23. a spam-ellenes világnap. A Yahoo 2003-ban jelölte ki ezt a napot arra, hogy felhívja a figyelmet a kéretlen üzenetek elleni védekezés fontosságára. A spam szó hallatán általában mindenki a megtévesztő, klikkvadász levelekre gondol, ám sokkal könnyebb bekerülni ebbe a rettegett mappába, mint azt elsőre gondolnád. Hogyan kerüld el?

Tovább olvasom »

TikTok marketing

A TikTok egy globális léptékű kreatív közösség, amely robbanásszerűen hódította meg a világot. A főoldalára látogatva ezt olvashatjuk: “TikTok a rövid formátumú mobil videók vezető platformja. Küldetésünk az, hogy felszabadítsuk a kreativítást és örömet szerezzünk.” Ez a koncepció olyannyira bevált nekik, hogy az immár egy milliárd felhasználóval rendelkező alkalmazás szinte

Tovább olvasom »

Megbízható, lojális, képzett munkaerő: nem csak álom! Employer branding 5 lépésben

Az elmúlt két évben a megfelelő munkaerő megtalálása és megtartása központi kérdéssé vált a cégek életében. A Covid nem csak az ellátási láncot, a bevételeket érintette, de nagy hatással volt a munkaerőpiacra is:  szinte minden céget érintett így vagy úgy a fluktuáció, a toborzási nehézségek, a munkavállalók megtartása. Ma már

Tovább olvasom »

Hogyan élj túl a sütik utáni posztapokaliptikus világban

Mik azok a sütik, és mi a jelentőségük? A “third party cookies” vagyis a harmadik féltől származó sütik az internet  részét testesítették meg, egészen idáig. Már a kezdetektől fogva rendkívüli médiavisszhang kíséri ezt az egyszerű kis kódsorocskát, talán kissé méltatlanul, hiszen a személyes adatvédelem az interneten rengeteg másik, kevésbé ismert

Tovább olvasom »

Az online marketing lehetőségei a mesterséges intelligencia tükrében

Mára már köztudott, hogy a Facebook, az Amazon, a Youtube, valamint az összes többi TechÓriás a mesterséges intelligenciára (továbbiakban AI) támaszkodva tud olyan szolgáltatást nyújtani, ami világelsővé teszi őket. Utánajártunk, hogy hogyan tudják a kisebb cégek is hasznosítani az AI erejét és mik azok a módszerek, amiket már most elkezdhetsz

Tovább olvasom »

Online marketing trendek 2022-ben

Eljött a január, ki-ki saját szájíze és ambíciója szerint tekint az új esztendőbe, terveket kovácsol, erőt gyűjt és reménykedik, hogy állni fogja a sarat, amit 2022 kihívásai dobálnak majd rá. Merthogy azokból lesz bőven, főleg ha az online térben szeretnénk érvényesülni ebben a folyamatosan változó és mélyülő digitális zajban. Ezen

Tovább olvasom »

Szakértői cikkeink a Telekom Hello Bizniszen

A Hello Biznisz Facebook csoport és közösség célja, hogy tudásmegosztás által támogassa a hazai vállalkozásokat. A Facebook csoport tagjai hasznos szakmai cikkeket olvashatnak, emellett pedig kérdéseket tehetnek fel az állandó Hello Biznisz szakértőknek, köztük ügyvezetőnknek, Matykó Noéminek is. Legújabb blogbejegyzésünkben Noémi kedvenc cikkeiből hoztunk egy kis ízelítőt – bízunk benne, hogy neked

Tovább olvasom »

Hass az agyra! Újabb 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz – 2. rész

Tetszett az előző rész, és folytatnád, hogy tudatosan és hatékonyan értékesíts online és offline? Vagy nem olvastad még? Gyorsan pótold be, hiszen az előző bejegyzésben is 3+1 neuromarketing tippet hoztam, hogy okosan árazz, segíts a vásárlóknak dönteni, és hogy értsd, miért nem a terméktulajdonságokkal kell hirdetned. Most pedig egy teljesen

Tovább olvasom »

Hass az agyra! 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz – 1. rész

“Marketing? Tegyél a képre egy meztelen nőt vagy kutyát, azzal mindent el lehet adni.” Szerencsére már ritkábban, de még mindig túl sokat találkozom a fenti mondattal. Habár alapvetően nem tökéletesen hamis állítás, egy nagyon leegyszerűsített, és korántsem állandóan működő tézisről van szó. Hogy ennél tudatosabb, okosabb marketing döntéseket tudj hozni,

Tovább olvasom »

Elvesztél a piacon? Készíts versenytárs elemzést!

Szun-ce világhírű ókori kínai író, filozófus és hadvezér szerint, ha ismered ellenséged és önmagad, száz csatában sem találsz legyőzőre. Igaz ez a piacra is, amiben a vállalatod működik. Nem elég egy jó ötlet és a saját céged teljes ismerete. Tudod, hogy kik a versenytársaid? És azt tudod, hogy hol helyezkedsz

Tovább olvasom »

Minek neked Google Cégem (Google My Business) fiók?

Hát, hogy téged találjanak meg a leggyorsabban a leendő ügyfeleid! Mire jó, kinek jó, mi értelme van, hogy kell csinálni: ebben az átfogó cikkben összeszedtük neked a Google Cégem legfontosabb tudnivalóit. Képzeld el, ahogy reggel munkába rohansz. Kint esik, már most tudod, hogy az egész városban dugó van, este viszont

Tovább olvasom »