Online marketing stratégia tervezése 9 egyszerű lépésben
Útmutató, hogy lépésről lépésre megtervezed az online marketing stratégiád.
Útmutató, hogy lépésről lépésre megtervezed az online marketing stratégiád.
„Nem akarom ezt a feladatot kiadni a kezemből, mert mire elmondom, mit kell csinálni, már meg is csináltam.” „Csak én tudom ezt jól megcsinálni, nem bízom abban, hogy más hasonló színvonalon megcsinálja.” Ugye ismerősek ezek a gondolatok? Sok cégvezető fejében fordulnak meg ezek a mondatok nap mint nap, de sajnos
33 online marketing tipp karácsonyra, hogy felejthetetlen szezont zárj idén.
Online adatvédelem az ünnepi időszakban (is) Épp, hogy kinyújtóztál az őszi hónapok nehézségei után, de már itt is van a legkiemelkedőbb értékesítési időszak az évben: a karácsony. A megnövekedett értékesítési szándék és kereslet egyenlő az online marketing aktivitásod maximalizálásával is, hisz ez az eszköztár szükséges ahhoz, hogy az ajánlataid a
A cím mást sejtet, de ez nem egy újabb zöld és környezettudatos kommunikációról szóló bejegyzés a sok közül. A világválság szükségessé tette az üzleti- és ezzel együtt a marketing stratégiák újragondolását. Azzal azonban kevesen számolnak, hogy a fogyasztás visszaszorulása és a jelenlegi rendszer felbomlása újabb gazdasági mechanizmusokat erősíthet meg a
A kreatív tartalomgyártás titkai A kreatív tartalomgyártás elérhetetlen célként, Szent Grálként él az online marketing világában: mindenki vágyik rá, de elérhetetlennek tűnik. Pedig az ötletes tartalmak készítése nem adottság kérdése, a kreatív gondolkodás pedig fejleszthető és tanulható. Ebben a cikkben olyan gyakorlatias tanácsokat kapsz, amikkel kreatív, üzletileg is hasznos Instagram és Facebook
Bizonyos iparágakban a nyár igazi uborkaszezon, amikor alig történik valami. Mindenki nyaral, nincsenek ajánlatkérések, megrendelések, szinte leáll az üzleti élet. De egy jó vállalkozó, egy jó online marketing szakember ilyenkor sem dől hátra: felkészül a negyedik negyedévre. Jellemzően a B2B szektorban (business-to-business, amikor cégeknek értékesítesz), az egészségügyi szolgáltatásokban, sporthoz, színházhoz,
Ha eleged van már a Facebookból, és egy izgalmas, hatékony új közösségi média csatornát keresel, akkor használd ki a Pinterest marketing lehetőségeit, amihez most izgalmas gyakorlati tippeket adunk. Miben más, mint a többi közösségi média platform? A Pinterest főként inspirációforrásként szolgáló social media csatorna. A felhasználók elsősorban nem oldalakat követnek,
“Rákerestem a saját hirdetéseimre, és…” – az alábbiakban részletesen elmagyarázzuk, ez miért hátráltatja hatékonyságodat a Google Ads hirdetések lekattintása . A kattintásalapú hirdetések (PPC: pay per click) – amilyen a Google Ads is – a marketing egyik leghatékonyabb és legjobban mérhető eszközei. Ez pénztermelő gépezetként funkcionál megfelelő szakértelem mellett, ám
Június 23. a spam-ellenes világnap. A Yahoo 2003-ban jelölte ki ezt a napot arra, hogy felhívja a figyelmet a kéretlen üzenetek elleni védekezés fontosságára. A spam szó hallatán általában mindenki a megtévesztő, klikkvadász levelekre gondol, ám sokkal könnyebb bekerülni ebbe a rettegett mappába, mint azt elsőre gondolnád. Hogyan kerüld el?
A TikTok egy globális léptékű kreatív közösség, amely robbanásszerűen hódította meg a világot. A főoldalára látogatva ezt olvashatjuk: “TikTok a rövid formátumú mobil videók vezető platformja. Küldetésünk az, hogy felszabadítsuk a kreativítást és örömet szerezzünk.” Ez a koncepció olyannyira bevált nekik, hogy az immár egy milliárd felhasználóval rendelkező alkalmazás szinte
Az elmúlt két évben a megfelelő munkaerő megtalálása és megtartása központi kérdéssé vált a cégek életében. A Covid nem csak az ellátási láncot, a bevételeket érintette, de nagy hatással volt a munkaerőpiacra is: szinte minden céget érintett így vagy úgy a fluktuáció, a toborzási nehézségek, a munkavállalók megtartása. Ma már
Mik azok a sütik, és mi a jelentőségük? A “third party cookies” vagyis a harmadik féltől származó sütik az internet részét testesítették meg, egészen idáig. Már a kezdetektől fogva rendkívüli médiavisszhang kíséri ezt az egyszerű kis kódsorocskát, talán kissé méltatlanul, hiszen a személyes adatvédelem az interneten rengeteg másik, kevésbé ismert
Mára már köztudott, hogy a Facebook, az Amazon, a Youtube, valamint az összes többi TechÓriás a mesterséges intelligenciára (továbbiakban AI) támaszkodva tud olyan szolgáltatást nyújtani, ami világelsővé teszi őket. Utánajártunk, hogy hogyan tudják a kisebb cégek is hasznosítani az AI erejét és mik azok a módszerek, amiket már most elkezdhetsz
Eljött a január, ki-ki saját szájíze és ambíciója szerint tekint az új esztendőbe, terveket kovácsol, erőt gyűjt és reménykedik, hogy állni fogja a sarat, amit 2022 kihívásai dobálnak majd rá. Merthogy azokból lesz bőven, főleg ha az online térben szeretnénk érvényesülni ebben a folyamatosan változó és mélyülő digitális zajban. Ezen
Last minute karácsonyi online marketing tippek a sikeres kampányokért.
Mi alapján választ egy online marketing ügynökség a pályakezdő munkatársak közül? Mutatom.
A Hello Biznisz Facebook csoport és közösség célja, hogy tudásmegosztás által támogassa a hazai vállalkozásokat. A Facebook csoport tagjai hasznos szakmai cikkeket olvashatnak, emellett pedig kérdéseket tehetnek fel az állandó Hello Biznisz szakértőknek, köztük ügyvezetőnknek, Matykó Noéminek is. Legújabb blogbejegyzésünkben Noémi kedvenc cikkeiből hoztunk egy kis ízelítőt – bízunk benne, hogy neked
Tetszik a neuromarketing gondolata, mert szeretnél tudatosan és hatékonyan értékesíteni online és offline, de nem tudod, hogyan járj el a gyakorlatban? Akkor a legjobb helyen vagy! A korábban megjelenet 3+1 neuromarketing tipp bejegyzésemben arról olvashatsz, hogy okosan árazz, segíts a vásárlóknak dönteni, és hogy értsd, miért nem a terméktulajdonságokkal kell
“Marketing? Tegyél a képre egy meztelen nőt vagy kutyát, azzal mindent el lehet adni.” Szerencsére már ritkábban, de még mindig túl sokat találkozom a fenti mondattal. Habár alapvetően nem tökéletesen hamis állítás, egy nagyon leegyszerűsített, és korántsem állandóan működő tézisről van szó. Hogy ennél tudatosabb, okosabb marketing döntéseket tudj hozni,
Szun-ce világhírű ókori kínai író, filozófus és hadvezér szerint, ha ismered ellenséged és önmagad, száz csatában sem találsz legyőzőre. Igaz ez a piacra is, amiben a vállalatod működik. Nem elég egy jó ötlet és a saját céged teljes ismerete. Tudod, hogy kik a versenytársaid? És azt tudod, hogy hol helyezkedsz
2007-2024 © All rights reserved. | Privacy policy
Made with ❤️ by WPViking Agency