Blog

A színpszichológia kimondja, hogy a színek hatással vannak az érzelmeinkre és a döntéseinkre egyaránt, így jelentősége megkérdőjelezhetetlen a neuromarketing terepén.

Színpszichológia ereje a neuromarketing világában

A színek hatással vannak az érzelmeinkre, a döntéseinkre, sőt a vásárlási szokásainkra is, mivel minden árnyalat különböző asszociációkat ébreszt fel bennünk. Ezek a képzettársítások pedig igen változatosak lehetnek, attól függően, hogy mely kultúrában nevelkedtünk, vagy milyen személyes tapasztalatokat tudunk kötni hozzájuk. A színpszichológia hatása a neuromarketing berkein belül pedig egy

Tovább olvasom »
Összeszedtük azokat a pontokat, amelyek figyelembevételével kiválaszthatod a számodra ideális online marketing ügynökséget.

Így válassz hatékonyan online marketing ügynökséget!

Az online marketing világában kulcsfontosságú lehet  a megfelelő ügynökség vagy szakember kiválasztása a vállalkozásunk sikeréhez. Jelenleg válságos időszakon megyünk keresztül, ami befolyásolhatja az online marketingre fordított költségvetést is. Ilyenkor a vállalkozások óvatosabbak, és alaposabban mérlegelik a döntéseiket, különösen az első negyedévben. Ezért is fontos, hogy körültekintően megfontoljuk, hogy kivel kötünk

Tovább olvasom »

Online marketing válságos időkben

Kb 4 évvel ezelőtt írtam utoljára válságtémában blogcikket, és sajnos ismét eljött az a pillanat, hogy szükségessé vált. Akkor a COVID állította nehéz helyzet elé a vállalkozásokat (és úgy általában az embereket), most pedig a gazdasági válság miatt gondolkozunk, számolgatunk, tervezünk újra és újra mi, vállalkozók. Szemben a COVID-dal, ami

Tovább olvasom »
Ezek a 2024-es online marketing trendek.

2024 online marketing trendjei -Tanulj a múltból és készülj fel a jövőre!

Az online marketing változó világa 2023-ban sem volt eseménymentes és ez a folyamatosan változó szakma 2024-ben sem lassít le! Számos olyan változásra, trendre és újdonságra számíthatunk, amik új dimenziókat nyitnak meg a szakemberek és cégek számára.  A technológiai fejlődés, a vásárlói magatartás változása, és a globális gazdasági környezet kihívásai új

Tovább olvasom »
Így ne bolondulj meg a cégvezetésben

Így ne bolondulj meg a cégvezetésben: a delegálás művészete

„Nem akarom ezt a feladatot kiadni a kezemből, mert mire elmondom, mit kell csinálni, már meg is csináltam.” „Csak én tudom ezt jól megcsinálni, nem bízom abban, hogy más hasonló színvonalon megcsinálja.” Ugye ismerősek ezek a gondolatok? Sok cégvezető fejében fordulnak meg ezek a mondatok nap mint nap, de sajnos

Tovább olvasom »
online adatvédelem a marketingben

Most vonunk le 900 000 forintot a számládról

Online adatvédelem az ünnepi időszakban (is) Épp, hogy kinyújtóztál az őszi hónapok nehézségei után, de már itt is van a legkiemelkedőbb értékesítési időszak az évben: a karácsony. A megnövekedett értékesítési szándék és kereslet egyenlő az online marketing aktivitásod maximalizálásával is, hisz ez az eszköztár szükséges ahhoz, hogy az ajánlataid a

Tovább olvasom »
Online marketing ügynökség a fenntartható marketing szolgálatában

Fenntartható marketing a jövő

A cím mást sejtet, de ez nem egy újabb zöld és környezettudatos kommunikációról szóló bejegyzés a sok közül.   A világválság szükségessé tette az üzleti- és ezzel együtt a marketing stratégiák újragondolását. Azzal azonban kevesen számolnak, hogy a fogyasztás visszaszorulása és a jelenlegi rendszer felbomlása újabb gazdasági mechanizmusokat erősíthet meg a

Tovább olvasom »
Chiro_blog_kitunes-muveszete_boritokep

A kitűnés művészete

A kreatív tartalomgyártás titkai A kreatív tartalomgyártás elérhetetlen célként, Szent Grálként él az online marketing világában: mindenki vágyik rá, de elérhetetlennek tűnik.  Pedig az ötletes tartalmak készítése nem adottság kérdése, a kreatív gondolkodás pedig fejleszthető és tanulható. Ebben a cikkben olyan gyakorlatias tanácsokat kapsz, amikkel kreatív, üzletileg is hasznos Instagram és Facebook

Tovább olvasom »

5 fontos marketing feladat a nyári uborkaszezonban

Bizonyos iparágakban a nyár igazi uborkaszezon, amikor alig történik valami. Mindenki nyaral, nincsenek ajánlatkérések, megrendelések, szinte leáll az üzleti élet. De egy jó vállalkozó, egy jó online marketing szakember ilyenkor sem dől hátra: felkészül a negyedik negyedévre. Jellemzően a B2B szektorban (business-to-business, amikor cégeknek értékesítesz), az egészségügyi szolgáltatásokban, sporthoz, színházhoz,

Tovább olvasom »

Meguntad a Facebook marketinget? Aknázd ki a Pinterest lehetőségeit!

Ha eleged van már a Facebookból, és egy izgalmas, hatékony új közösségi média csatornát keresel, akkor használd ki a Pinterest marketing lehetőségeit, amihez most izgalmas gyakorlati tippeket adunk. Miben más, mint a többi közösségi média platform? A Pinterest főként inspirációforrásként szolgáló social media csatorna. A felhasználók elsősorban nem oldalakat követnek,

Tovább olvasom »
Chiro Marketing Google Ads hirdetés

Miért ne keress rá magadra folyton a Google-ben?

“Rákerestem a saját hirdetéseimre, és…” – az alábbiakban részletesen elmagyarázzuk, ez miért hátráltatja hatékonyságodat a Google Ads hirdetések lekattintása .  A kattintásalapú hirdetések (PPC: pay per click) – amilyen a Google Ads is – a marketing egyik leghatékonyabb és legjobban mérhető eszközei. Ez pénztermelő gépezetként funkcionál megfelelő szakértelem mellett, ám

Tovább olvasom »
Hogyan kerüld el a spam mappát

Hogyan kerüld el a spam mappát?

Június 23. a spam-ellenes világnap. A Yahoo 2003-ban jelölte ki ezt a napot arra, hogy felhívja a figyelmet a kéretlen üzenetek elleni védekezés fontosságára. A spam szó hallatán általában mindenki a megtévesztő, klikkvadász levelekre gondol, ám sokkal könnyebb bekerülni ebbe a rettegett mappába, mint azt elsőre gondolnád. Hogyan kerüld el?

Tovább olvasom »
tiktok marketing

TikTok marketing

A TikTok egy globális léptékű kreatív közösség, amely robbanásszerűen hódította meg a világot. A főoldalára látogatva ezt olvashatjuk: “TikTok a rövid formátumú mobil videók vezető platformja. Küldetésünk az, hogy felszabadítsuk a kreativítást és örömet szerezzünk.” Ez a koncepció olyannyira bevált nekik, hogy az immár egy milliárd felhasználóval rendelkező alkalmazás szinte

Tovább olvasom »
employer branding

Megbízható, lojális, képzett munkaerő: nem csak álom! Employer branding 5 lépésben

Az elmúlt két évben a megfelelő munkaerő megtalálása és megtartása központi kérdéssé vált a cégek életében. A Covid nem csak az ellátási láncot, a bevételeket érintette, de nagy hatással volt a munkaerőpiacra is:  szinte minden céget érintett így vagy úgy a fluktuáció, a toborzási nehézségek, a munkavállalók megtartása. Ma már

Tovább olvasom »
online marketing sütik

Hogyan élj túl a sütik utáni posztapokaliptikus világban

Mik azok a sütik, és mi a jelentőségük? A “third party cookies” vagyis a harmadik féltől származó sütik az internet  részét testesítették meg, egészen idáig. Már a kezdetektől fogva rendkívüli médiavisszhang kíséri ezt az egyszerű kis kódsorocskát, talán kissé méltatlanul, hiszen a személyes adatvédelem az interneten rengeteg másik, kevésbé ismert

Tovább olvasom »
online marketing mesterséges intelligencia borító

Az online marketing lehetőségei a mesterséges intelligencia tükrében

Mára már köztudott, hogy a Facebook, az Amazon, a Youtube, valamint az összes többi TechÓriás a mesterséges intelligenciára (továbbiakban AI) támaszkodva tud olyan szolgáltatást nyújtani, ami világelsővé teszi őket. Utánajártunk, hogy hogyan tudják a kisebb cégek is hasznosítani az AI erejét és mik azok a módszerek, amiket már most elkezdhetsz

Tovább olvasom »
online marketing trendek

Online marketing trendek 2022-ben

Eljött a január, ki-ki saját szájíze és ambíciója szerint tekint az új esztendőbe, terveket kovácsol, erőt gyűjt és reménykedik, hogy állni fogja a sarat, amit 2022 kihívásai dobálnak majd rá. Merthogy azokból lesz bőven, főleg ha az online térben szeretnénk érvényesülni ebben a folyamatosan változó és mélyülő digitális zajban. Ezen

Tovább olvasom »