Blog

Szakértői cikkeink a Hello Bizniszen

Szakértői cikkeink a Telekom Hello Biznisz felületein

A Hello Biznisz Facebook csoport és közösség célja, hogy tudásmegosztás által támogassa a hazai vállalkozásokat. A Facebook csoport tagjai hasznos szakmai cikkeket olvashatnak, emellett pedig kérdéseket tehetnek fel az állandó Hello Biznisz szakértőknek, köztük ügyvezetőnknek, Matykó Noéminek is. Legújabb blogbejegyzésünkben Noémi kedvenc cikkeiből hoztunk egy kis ízelítőt – bízunk benne, hogy neked

Tovább olvasom »

Hass az agyra! Újabb 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz – 2. rész

Tetszik a neuromarketing gondolata, mert szeretnél tudatosan és hatékonyan értékesíteni online és offline, de nem tudod, hogyan járj el a gyakorlatban? Akkor a legjobb helyen vagy! A korábban megjelenet 3+1 neuromarketing tipp bejegyzésemben arról olvashatsz, hogy okosan árazz, segíts a vásárlóknak dönteni, és hogy értsd, miért nem a terméktulajdonságokkal kell

Tovább olvasom »
Hass az agyra! 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz

Hass az agyra! 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz – 1. rész

“Marketing? Tegyél a képre egy meztelen nőt vagy kutyát, azzal mindent el lehet adni.” Szerencsére már ritkábban, de még mindig túl sokat találkozom a fenti mondattal. Habár alapvetően nem tökéletesen hamis állítás, egy nagyon leegyszerűsített, és korántsem állandóan működő tézisről van szó. Hogy ennél tudatosabb, okosabb marketing döntéseket tudj hozni,

Tovább olvasom »
Versenytars elemzes boritokep

Elvesztél a piacon? Készíts versenytárs elemzést!

Szun-ce világhírű ókori kínai író, filozófus és hadvezér szerint, ha ismered ellenséged és önmagad, száz csatában sem találsz legyőzőre. Igaz ez a piacra is, amiben a vállalatod működik. Nem elég egy jó ötlet és a saját céged teljes ismerete. Tudod, hogy kik a versenytársaid? És azt tudod, hogy hol helyezkedsz

Tovább olvasom »
Chiro blog Google Cegem boritokep

Minek neked Google Cégem (Google My Business) fiók?

Hát, hogy téged találjanak meg a leggyorsabban a leendő ügyfeleid! Mire jó, kinek jó, mi értelme van, hogy kell csinálni: ebben az átfogó cikkben összeszedtük neked a Google Cégem legfontosabb tudnivalóit. Képzeld el, ahogy reggel munkába rohansz. Kint esik, már most tudod, hogy az egész városban dugó van, este viszont

Tovább olvasom »
Online marketing stratégia

Online marketing: ügynökség vagy belsős kolléga?

Egy cég fejlődésében általában eljön az a pillanat, amikor felmerül a kérdés: vajon érdemes felvenni egy kollégát teljes állásban az online marketing feladatokra, vagy célszerűbb egy ügynökségnek kiszervezni a teljes folyamatot?  Mindkét megoldásnak vannak előnyei és hátrányai, de ha minden szempontot alaposan végiggondolsz, egyértelmű lesz, hogy a saját céged számára

Tovább olvasom »
Chiro Marketing koronavírus KKV marketing

Így változtatta meg a koronavírus a magyar KKV marketing piacot

2020 márciusában a feje tetejére állt a világ. Cégek, sőt egész iparágak álltak a földbe, míg mások az egekig emelkedtek. Szinte mindenki a túlélésért küzdött, van, aki a lenullázódó árbevételei miatt, mások a brutálisra növekedett rendelésállomány és forgalom miatt kerültek nehéz helyzetbe. Nem hagyta érintetlenül a magyar KKV marketing világot

Tovább olvasom »
Miért írj blogot 2020-ban?

Miért írj blogot 2020-ban?

Blogot mindenki tud írni. A blogírás egyszerű. Minek ír még valaki blogot 2020-ban? Ki olvas manapság blogokat? Ugye te is találkoztál már ezekkel a mondatokkal? Az igazság azonban az, hogy egy jól megírt, informatív blog többet ad a márkádnak, mint gondolnád! Ebben a blogcikkben (igen, egy blog a blogról) segítünk

Tovább olvasom »
Marketing a korona idején

Marketing a korona idején: marketinglépések, hogy minimalizáld a korona vírus okozta gazdasági károkat

Az előző blogbejegyzésben a korona helyzet kapcsán kialakult kríziskommunikációra adtunk tippeket. Most olyan marketing feladatokat szedtünk össze, amelyekkel csökkenteni tudod a károkat. A jelenlegi helyzet mindenkinek fáj. Együtt sír most a magyar (és nemzetközi) gazdaság, mert szinte mindenkit érintett közvetlenül vagy közvetve a vírus hatása. Sajnos nincs varázsszer, vagy olyan

Tovább olvasom »

Válságkommunikáció a koronavírus idején

Sok múlik most azon, hogy a cégek ilyen válságos körülmények idején hogyan kommunikálnak. Az amúgy is nehéz helyzeten rengeteget tudnak rontani, de megfelelő felkészültséggel és higgadtsággal enyhíthetik is a károkat. Összeszedtem azokat a kommunikációs lépéseket, amiket meg kell tenned most annak érdekében, hogy a lehető legkisebb gazdasági veszteséget realizáld. Válságkommunikáció

Tovább olvasom »
Valentin napi online marketing tippek

6 tipp a Valentin napi online marketing kommunikációdhoz

Közeleg a Valentin nap, és az ügyes marketinges minden alkalmat megragad arra, hogy színesítse a kommunikációt, növelje a hatékonyságot. Február 14. ismét egy jó alkalom lehet arra, hogy növeld az eladásaidat, hogy elmélyítsd a márkád. Összeszedtünk 6 tippet arra, hogy hogyan vágj bele idén a Valentin napi online marketing kampányaidba.

Tovább olvasom »
Google Ads dinamikus remarketing

Kell-e neked Google és Facebook dinamikus remarketing?

Ha használod a közösségi médiát, a Google és a Facebook felületeit, akkor nem tudod elkerülni, hogy remarketing hirdetésekkel találkozz, hiszen valószínűleg neked is rendszeresen feltűnnek azoknak a weboldalaknak a hirdetései, amelyeket előzetesen felkerestél. Ez a remarketing! Mikor elgondolkodsz azon, hogy mennyire fontos a vállalkozásod számára ez az eszköz, fontos tudnod,

Tovább olvasom »
Facebook és Instagram moderáció

Közösségi média moderáció: így csináld!

Közösségi oldalaid sokszor az első közvetlen kontaktot jelentik az ügyfeleiddel, így fontos, hogy itt ne csak a te bejegyzéseid feleljenek meg bizonyos szabályoknak, hanem az azokra érkező hozzászólások is vállalhatóak legyenek. Elkerülhetetlen, de nagyon hasznos is a közösségi média moderáció. A közösségi média egyik alappillére ugyanis a kétirányú kommunikáció, amely

Tovább olvasom »

Hogyan briefelj egy kreatív ügynökséget?

Kiválasztottad a számodra minden szempontból legmegfelelőbb, és emberileg is legrokonszenvesebb etikus marketing ügynökséget, aláírtátok a szerződést, és nincs más hátra, mint végre elindítani a várva-várt közös munkát?

Tovább olvasom »