Rolitúra
Esettanulmány
Ügyfél:
Ügyfél:
A kampányok célja:
A Rolitúra által szervezett minőségi, fiatalos és pénztárcabarát utazások népszerűsítése, az arra a jelentkezők számának növelése, meghirdetett utak férőhelyeinek feltöltése, márkaépítés és márkahűség kialakítása.
A kampányok célja:
A Rolitúra által szervezett minőségi, fiatalos és pénztárcabarát árú csoportos utak népszerűsítése, az arra a jelentkezők számának növelése, meghirdetett utak férőhelyeinek feltöltése.
A megoldás:
Facebook és Instagram felületeken közzétett színes tartalmak készítésével, nyereményjátékok szervezésével, valamint profin felépített PPC hirdetések (Facebook és Instagram) által érjük el a potenciális utazni vágyókat.
A megoldás:
Facebook és Instagram felületeken közzétett színes tartalmak készítésével és közzététellével, valamint profin felépített PPC hirdetések által érjük el a potenciális utazni vágyókat.
A kihívás:
Megannyi utazásszervező iroda működik, ebből a tömegből egy telített piacon kitűnni meglehetősen nehéz, de az utak minősége, ára és sokszínűsége miatt az általunk készített közösségi média tartalmakkal, az ezeknek köszönhető folyamatos online jelenléttel és a jól felépített PPC kampányokkal elérjük, hogy új ügyfeleket vonzzunk be az utakra, illetve a korábbi utazásokon résztvevő ügyfelek visszatérően igénybe vegyék a Rolitúra szolgáltatásait.
A kihívás:
Megannyi utazásszervező iroda működik, ebből a tömegből egy telített piacon kitűnni meglehetősen nehéz, de az utak minősége, ára és sokszínűsége miatt az általunk készített közösségi média tartalmakkal, az ezeknek köszönhető folyamatos online jelenléttel és a jól felépített PPC kampányokkal elérjük, hogy új ügyfeleket vonzzunk be az utakra, illetve a korábbi utazásokon résztvevő ügyfelek visszatérően igénybe vegyék a Rolitúra szolgáltatásait.
Eredmények:
Facebook követő
Instagram követő
Facebook követő*
%
Instagram követők*
*2019/2018 adatok összehasonlítása
Alkalmazott kampányelemek:
Alkalmazott kampányelemek:
Néhány példa:
Néhány példa:
Az ügyfél szemével:
„Köszönjük az elmúlt évek közös munkáját! Ez alatt az idő alatt a cégünk jelentős növekedésen ment át, amihez a marketing munka mellett a családias (ÜGYFÉLBARÁT!) hozzáállás is kellett. Külön köszönet a jó ötletekért, kreatív tippekért – és ezek megvalósításáért – a Facebook kampányokhoz, amik jelentős forgalmat generáltak. Csak így tovább!”
Lépj velünk kapcsolatba!
Ha tudod már, pontosan mire van szükséged, akkor azért, ha nincs ötleted, csak tudod, hogy valami kell, akkor azért.
Chiro Marketing Kft.
1082 Budapest, Üllői út 52/b 2/3
info@chiro.hu