Bosch Rexroth 

Esettanulmány

Ügyfél:

Bosch Rexroth

Ügyfél:

Bosch Rexroth

A kampányok célja:

  • a márkaismertség növelése
  • lead generálás
  • új fejlesztések, technológiák bemutatása
  • aktuális termékújdonságok népszerűsítése
  • a cég innovatív, új arculatának népszerűsítése
  • a márka üzenetének eljuttatása a vevőkhöz
  • új iparágak elérése, bekerülni az ipari köztudatba
  • bizalom növelése a partnerekkel

A kampányok célja:

  • a márkaismertség növelése
  • lead generálás
  • új fejlesztések, technológiák bemutatása
  • aktuális termékújdonságok népszerűsítése
  • a cég innovatív, új arculatának népszerűsítése
  • a márka üzenetének eljuttatása a vevőkhöz
  • új iparágak elérése, bekerülni az ipari köztudatba
  • bizalom növelése a partnerekkel

A megoldás:

Erős közösségi média jelenlét, folyamatos kommunikáció, állandó aktualizált online hirdetési kampányok, rendszeres médiamegjelenések a releváns szaklapokban.

A kihívás:

Egy erősen technológiai profillal rendelkező márka hétköznapi felhasználók körében is ismertebbé tétele, miközben a meglévő célközönség bővítése is szükséges.

A megoldás:

Erős közösségi média jelenlét, folyamatos kommunikáció, állandó aktualizált online hirdetési kampányok, rendszeres médiamegjelenések a releváns szaklapokban.

A kihívás:

Egy erősen technológiai profillal rendelkező márka hétköznapi felhasználók körében is ismertebbé tétele, miközben a meglévő célközönség bővítése is szükséges.

Eredmények:

Facebook követő

Instagram követő

Facebook követő*

%

Instagram követők*

*2019/2018 adatok összehasonlítása

Alkalmazott kampányelemek:

Alkalmazott kampányelemek:

Néhány példa:

Chiro Marketing Bosch Rexroth mockup

Néhány példa:

Chiro Marketing Bosch Rexroth mockup

Az ügyfél szemével:

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Név megy itt

Lépj velünk kapcsolatba!

Ha tudod már, pontosan mire van szükséged, akkor azért, ha nincs ötleted, csak tudod, hogy valami kell, akkor azért.

Chiro Marketing Kft.

1082 Budapest, Üllői út 52/b 2/3

info@chiro.hu

     

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Nyugalom, tőlünk nem spam, hanem valóban hasznos marketing trendekkel kapcsolatos levelek érkeznek majd postaládádba. Ha nem vagy megelégedve, bármikor le is iratkozhatsz majd.

Köszönöm, nem kérem a hasznos trendeket.