Blog

Válságkommunikáció a koronavírus idején

Sok múlik azon, hogy a cégek válságos körülmények idején hogyan kommunikálnak. Az amúgy is nehéz helyzeten rengeteget tudnak rontani, de megfelelő felkészültséggel és higgadtsággal enyhíthetik is a károkat. Összeszedtem azokat a kommunikációs lépéseket, amiket meg kell tenned neked vagy a digitális marketing ügynökségednek most annak érdekében, hogy a lehető legkisebb

Tovább olvasom »
Valentin napi online marketing tippek

6 tipp a Valentin napi online marketing kommunikációdhoz

Közeleg a Valentin nap, és az ügyes marketing ügynökség minden alkalmat megragad arra, hogy színesítse a kommunikációd, növelje a hatékonyságot. Február 14. jó alkalom lehet arra, hogy növeld az eladásaidat, hogy elmélyítsd a márkád ismertségét. Összeszedtünk 6 tippet arra, hogyan vágj bele idén a Valentin napi online marketing kampányaidba. 1.

Tovább olvasom »
Google Ads dinamikus remarketing

Kell-e neked Google és Facebook dinamikus remarketing?

Ha használod a közösségi médiát, akkor nem tudod elkerülni, hogy remarketing hirdetésekkel találkozz, hiszen valószínűleg neked is rendszeresen feltűnnek azoknak a weboldalaknak a hirdetései, amelyeket előzetesen felkerestél. Ez a Google és Facebook dinamikus remarketing! Elgondolkodtál már azon, hogy fontos-e a vállalkozásod számára ez az eszköz? Hogy megkérd-e az online marketing

Tovább olvasom »
Facebook és Instagram moderáció

Közösségi média moderáció: így csináld!

Közösségi oldalaid sokszor az első közvetlen kontaktot jelentik az ügyfeleiddel, így fontos, hogy itt ne csak a te bejegyzéseid feleljenek meg bizonyos szabályoknak, hanem az azokra érkező hozzászólások is vállalhatóak legyenek. Elkerülhetetlen, de nagyon hasznos is a közösségi média moderáció, akár magad csinálod, akár egy online marketing ügynökség. A közösségi

Tovább olvasom »