Kell-e neked Google és Facebook dinamikus remarketing?

Google Ads dinamikus remarketing

Ha használod a közösségi médiát, akkor nem tudod elkerülni, hogy remarketing hirdetésekkel találkozz, hiszen valószínűleg neked is rendszeresen feltűnnek azoknak a weboldalaknak a hirdetései, amelyeket előzetesen felkerestél. Ez a Google és Facebook dinamikus remarketing!

Elgondolkodtál már azon, hogy fontos-e a vállalkozásod számára ez az eszköz? Hogy megkérd-e az online marketing ügynökség PPC szakértőjét a beállítására? Akkor fontos tudnod, hogy a látogatók 96%-a hagyja el úgy a weboldalakat, hogy végül nem konvertál (nem vásárol, nem veszi igénybe a szolgáltatást, nem iratkozik fel). Tehát a webhely látogatói közül csak 4%-ból (vagy még ennél is kevesebb) lesz egyből vásárló.

A remarketing segítségével viszont kapcsolatot tudsz létesíteni azokkal az emberekkel, akik korábban kapcsolatba léptek a webhelyeddel. Mindegy, hogy a cél a márkaismertség növelése, értékesítés vagy a regisztrációk számának növelése, minden esetben segítséget tud nyújtani. A Google Ads felületén fel tudod használni a remarketinglistáidat a keresési és a display hálózaton is.

Mi is pontosan a dinamikus remarketing, és hogy használja a marketing ügynökség?

A Tirendo online gumiabrocs-kereskedő cég, a keresési hálózaton használt remarketinglistáinak köszönhetően 161%-al tudta megnövelni a korverziós arányát, ami 22%-os forgalomnövekedést eredményezett. Dinamikus remarketinggel sokkal gyorsabb növekedésre számíthatsz!

A remarketing kampányok a legjövedelmezőbb online marketing kampánytípusok lehetnek, ha okosan használod őket.

A példákból is látszik, hogy hatalmas bevételi forrástól esel el, ha nem próbálod meg ezeket a potenciális vásárlókat újra megcélozni – azaz, ha nem használod ki a remarketingben rejlő lehetőségeket. Azonban van még egy ennél is komplexebb és pontosabb módszer, amivel el tudod érni azokat, akik érdeklődnek a vállalkozásod iránt, ez pedig nem más, mint a dinamikus remarketing.

A dinamikus remarketing lehetővé teszi, hogy automatikusan újracélozd azokat az embereket, akik megnézték az adott termékeidet, szolgáltatásaidat a weboldaladon úgy, hogy a hirdetés megmutatja számukra ugyanazt a terméket. Persze készíthetthetsz az online marketing ügynökségeddel külön remarketing hirdetést minden célközönségedre az egyes termékekkel vagy termékcsoportokkal manuálisan is, de érdemes emellett kipróbálni a dinamikus remarketinget is.

Miért jó a Google és Facebook dinamikus remarketing hirdetés?

Sokkal személyre szabottabb hirdetésekkel célozhatsz a potenciális vásárlókra. Ez a hirdetés típus segít a lehetséges ügyfelek felkutatásában azáltal, hogy visszahozza a korábbi látogatókat webhelyedre, hogy befejezhessék azt, amit elkezdtek, legyen az egy megrendelés, vásárlás vagy éppen ajánlatkérés. Továbbá ezzel lehetőséged van arra is, hogy külön célozd meg azokat az embereket, akik a kosárba rakták az adott termékeidet, mint ahogy azokat is, akik még csak a termékek aloldalain jártak.

A világ legnagyobb csak internetes sportruházatot és sportfelszerelést áruló vállalkozása a Netshoes, a dinamikus remarketing segítségével a karácsony időszakban 30-40%-os bevételnövekedést tapasztalt. A Sierra Trading Post, egy szabadtéri felszerelést és felsőruházatot árusító cég, az általános remarketing kampányhoz képest, a dinamikus remarketinggel a konverziók számát az ötszörösére tudta növelni. A Bebê Store-nál pedig a kampány elindítása utána, már az első negyedévben a teljes konverzió 10%-kal nőtt.

Már rövid időn belül ugyanezeket a pozitív eredményeket érheted el a potenciális vásárlóidnál, ha gondos odafigyeléssel Te is készítesz ilyen hirdetéseket – vagy megkéred erre az online marketing ügynökséged.

Kinek ajánljuk a dinamikus remarketing hirdetések használatát?

Magát a remarketinget szinte minden vállalkozásnak érdemes használnia, de a dinamikus remarketing esetében ennél azért speciálisabb a helyzet. Mielőtt belevágsz, érdemes átgondolnod, hogy a saját vállalkozásod szempontjából mennyire releváns használnod az online marketing ezen funkcióját.

Sokféle vállalkozásnál ki lehet próbálni, de van néhány terület, ahol mindenképpen érdemes bevetni a siker érdekében:

Oktatás

Repülőjegyek

Szállodák és bérlések

Munkalehetőség

Helyi ajánlatok

Ingatlan

Kiskereskedelem

Utazás

Hogy egy kicsit konkrétabb példákat is hozzunk, mindenképpen ajánljuk a dinamikus remarketinget, ha:

1. Webshopod van

Ha webshopod van, akkor mindenképpen el kell kezdened foglalkozni a dinamikus remarketinggel, hiszen akár meg is duplázhatod a bevételedet. Nem számít, hogy mennyi terméket vagy szolgáltatást kínál a weboldalad, a dinamikus remarketing az egész oldalt lefedi. Egyre több webshop típusnál van már lehetőség viszonylag egyszerűen létrehozni a dinamikus remarketinget, de az egyedi webshopoknál is megvannak a módszerek, hogy elkészítsd, vagy legalább elkészíttesd az online marketing ügynökséggel ezeket a hirdetéseket.

2. Széles termékkínálattal vagy sokféle szolgáltatással rendelkezel

Akkor is érdemes használnod a dinamikus remarketinget, ha sok termékkel vagy szolgáltatással rendelkezik a céged. Így például utazási irodák, iskolák vagy ingatlanirodák is nagyon jól tudják alkalmazni ezt a lehetőséget. Ha egy kissé bonyolult a termékhálód, nem kell az összes termékre külön-külön céloznod, ugyanis termékcsoportszinten is tudsz hirdetéseket létrehozni.

A dinamikus remarketing hirdetéseket használhatod a Google Display hálózatán, a
Youtube-on, a Facebookon, az Instagramon, az Audience Networkben és a Messengerben is.

A  standard remarketinghez képest ennek a telepítése azért jóval bonyolultabb, de ha elkészültél vele, vagy megcsinálta egy szakértő online marketing ügynökség, akkor mindenképpen érezni fogod, hogy megérte a belefektetett időt és munkát.

A te vállalkozásodnak szüksége lenne a dinamikus remarketingre?

Ha a válasz igen, és nem szeretnél elveszni a telepítés, kampányépítés részleteiben, akkor keresd fel ügynökségedet, vagy minket, hogy minél előbb meg tudd növelni a bevételedet!

Források:

 

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Nyugalom, tőlünk nem spam, hanem valóban hasznos marketing trendekkel kapcsolatos levelek érkeznek majd postaládádba. Ha nem vagy megelégedve, bármikor le is iratkozhatsz majd.

Feliratkozás

Hasonló cikkek

Aknázd ki a Linkedin adta lehetőségeket

Egy online marketing ügynökség tanácsai: így használd professzionálisan a LinkedInt! 

Online marketing ügynökség lévén napról napra látjuk, hogy a LinkedIn egyre népszerűbbé válik, különösen ha az üzleti kapcsolatok építéséről és a márka ismertségének növeléséről beszélünk. De vajon miért és hogyan érdemes használni ezt a platformot? Milyen erőforrások, előnyök rejlenek benne, és hasznos része lehet-e a marketing stratégiádnak? Ezekre derítünk fényt

Tovább olvasom »
Készítsd el már az uborkaszezon alatt az őszi értékesítésed - ehhez megosztjuk, hogy egy online marketing ügynökség szemével melyek a leggyorsabb B2B marketing tippek.

B2B marketing az uborkaszezonban

10 tipp, amivel előkészítheted az őszi értékesítést nyáron A nyári uborkaszezon sok magyar kisvállalkozás számára kihívást jelenthet, mivel a piac aktivitása csökken, és az üzleti lehetőségek száma is visszaesik. Mindenki szabadságon van, nyaral, és ebben a melegben persze, hogy mindenki lelassul kicsit… Azonban az okos vállalkozók tudják, hogy ez az

Tovább olvasom »
Fedezd fel, miért elengedhetetlenek az adatok és a mérések az online marketing stratégiákhoz! Gyakorlati tanácsok a Chiro online marketing ügynökség és Bay Áron, PPC ügynökségvezető szemével.

A mérések fontossága – egy online marketing ügynökség szemével

Bevezetés Az online marketing világában az adatok, mérések és részletes riportok alapvető szerepet játszanak a sikeres stratégia kialakításában és végrehajtásában. Mi, mint tapasztalt online marketing ügynökség, különös figyelmet fordítunk arra, hogy minden hónap elején részletes beszámolót küldjünk az ügyfeleinknek. Ezek összegzik az előző hónap teljesítményét, és nemcsak a mérőszámokat tartalmazzák,

Tovább olvasom »
Egy online marketing ügynökség számos olyan könyvet tud ajánlani számodra, amelyek segítségedre lesznek a szakmában.

Online marketing ügynökség ajánlásai: 6+1 kihagyhatatlan könyv a szakmában

Az utóbbi időben egyre többen érdeklődnek afelől, hogy egy online marketing ügynökség csapata milyen könyveket ajánlana azoknak, akik bővíteni szeretnék tudásukat az online marketing területén. Így hát egy csokorba szedtük azon kedvenc marketinges könyveinket, amelyek rengeteg tudást és inspirációt nyújtanak a mindennapi munka során a Chiro egész csapatának. Tarts velünk, és

Tovább olvasom »