Blog
Legújabb bejegyzés

Miért ne keress rá magadra folyton a Google-ben?
“Rákerestem a saját hirdetéseimre, és…” - az alábbiakban részletesen elmagyarázzuk, ez miért hátráltatja hatékonyságodat a Google Ads hirdetések lekattintása . A kattintásalapú hirdetések (PPC: pay per click) - amilyen a Google Ads is - a marketing egyik...
Válságkommunikáció a korona vírus idején
Sok múlik most azon, hogy a cégek ilyen válságos körülmények idején hogyan kommunikálnak. Az amúgy...
6 tipp a Valentin napi online marketing kommunikációdhoz
Közeleg a Valentin nap, és az ügyes marketinges minden alkalmat megragad arra, hogy színesítse a...
Mi fán terem a PPC, CTR, CPC, stb.? – Online marketing ügynökségek által használt leggyakoribb kifejezések
Az online marketingben használt leggyakoribb kifejezések, rövidítések, hogy te is átlásd mi történik a kampányaiddal.
Kell-e neked Google és Facebook dinamikus remarketing?
Ha használod a közösségi médiát, nem tudod elkerülni, hogy remarketing hirdetésekkel találkozz,...
Így végezz weboldal auditálást a jobb helyezések és a több látogató érdekében
Vendégcikk Tusnádi István tollából. A weboldalak többségének szüksége lenne egy alapos...
Hogy moderáld a közösségi oldalaidat?
Közösségi oldalaid sokszor az első közvetlen kontaktot jelentik az ügyfeleiddel, így fontos, hogy...
Lépj velünk kapcsolatba!
Ha tudod már, pontosan mire van szükséged, akkor azért, ha nincs ötleted, csak tudod, hogy valami kell, akkor azért.
Chiro Marketing Kft.
1082 Budapest, Üllői út 52/b 2/3
info@chiro.hu