Blog
Legújabb bejegyzés

Online marketing a válságra készülve
2,5 évvel ezelőtt írtam utoljára válságtémában blogcikket, és sajnos ismét eljött az a pillanat, hogy szükségessé vált. Akkor a COVID állította nehéz helyzet elé a vállalkozásokat (és úgy általában az embereket), most pedig egy gazdasági válság küszöbén állva...
Miért írj blogot 2020-ban?
Blogot mindenki tud írni. A blogírás egyszerű. Minek ír még valaki blogot 2020-ban? Ki olvas...
Marketing a korona idején: marketinglépések, hogy minimalizáld a korona vírus okozta gazdasági károkat
Az előző blogbejegyzésben a korona helyzet kapcsán kialakult kríziskommunikációra adtunk tippeket....
Válságkommunikáció a korona vírus idején
Sok múlik most azon, hogy a cégek ilyen válságos körülmények idején hogyan kommunikálnak. Az amúgy...
6 tipp a Valentin napi online marketing kommunikációdhoz
Közeleg a Valentin nap, és az ügyes marketinges minden alkalmat megragad arra, hogy színesítse a...
Mi fán terem a PPC, CTR, CPC, stb.? – Online marketing ügynökségek által használt leggyakoribb kifejezések
Az online marketingben használt leggyakoribb kifejezések, rövidítések, hogy te is átlásd mi történik a kampányaiddal.
Kell-e neked Google és Facebook dinamikus remarketing?
Ha használod a közösségi médiát, nem tudod elkerülni, hogy remarketing hirdetésekkel találkozz,...
Lépj velünk kapcsolatba!
Ha tudod már, pontosan mire van szükséged, akkor azért, ha nincs ötleted, csak tudod, hogy valami kell, akkor azért.
Chiro Marketing Kft.
1082 Budapest, Üllői út 52/b 2/3
info@chiro.hu