Blog
Legújabb bejegyzés

A kitűnés művészete
A kreatív tartalomgyártás titkai A kreatív tartalomgyártás elérhetetlen célként, Szent Grálként él az online marketing világában: mindenki vágyik rá, de elérhetetlennek tűnik. Pedig az ötletes tartalmak készítése nem adottság kérdése, a kreatív gondolkodás pedig...
Hass az agyra! 3+1 neuromarketing tipp, amivel hatékonyabban értékesíthetsz – 1. rész
“Marketing? Tegyél a képre egy meztelen nőt vagy kutyát, azzal mindent el lehet adni.” Szerencsére...
Elvesztél a piacon? Készíts versenytárs elemzést!
Szun-ce világhírű ókori kínai író, filozófus és hadvezér szerint, ha ismered ellenséged és...
Minek neked Google Cégem (Google My Business) fiók?
Hát, hogy téged találjanak meg a leggyorsabban a leendő ügyfeleid! Mire jó, kinek jó, mi értelme...
Így ne bolondulj meg a cégvezetésben: a delegálás művészete
„Nem akarom ezt a feladatot kiadni a kezemből, mert mire elmondom, mit kell csinálni, már meg is...
Online marketing: ügynökség vagy belsős kolléga?
Egy cég fejlődésében általábaneljön az a pillanat, amikor felmerül a kérdés: vajon érdemes...
Így változtatta meg a korona vírus a magyar kkv-k marketingjét
Március óta a feje tetejére állt a világ. Cégek, sőt egész iparágak álltak a földbe, míg mások az...
Lépj velünk kapcsolatba!
Ha tudod már, pontosan mire van szükséged, akkor azért, ha nincs ötleted, csak tudod, hogy valami kell, akkor azért.
Chiro Marketing Kft.
1082 Budapest, Üllői út 52/b 2/3
info@chiro.hu