Felhasználók hozzáadása egy oldalhoz
- Menj a LinkedIn oldal szuper admin nézetébe.
- Kattints a bal oldali menüben a Beállítások (Settings) gombra, majd válassza az Adminok kezelése (Manage admins) lehetőséget.
- Kattints az Oldal adminok (Page admins) lehetőségre.
- Kattints az Admin hozzáadása (Add admin) gombra.
- Írja be a hozzáadni kívánt tag, kapcsolódó alkalmazott vagy hirdető nevét a Tag keresése (Search for a member) mezőbe.
Virág Viktória Jovon
https://www.linkedin.com/in/jovonviktoria
- Válaszd ki az admin nevét a megjelenő listából.
- Válaszd ki a kívánt admin szerepkört: super admin
- Kattints a Mentés (Save) gombra.
Felhasználók hozzáadása egy fiókhoz
- Bejelentkezés a Kampánykezelőbe (Campaign Manager).
(Ha fiókot kell váltania, kattints az oldal bal felső sarkában lévő fióknévre, és válaszd ki a megfelelő fióknevet a legördülő menüből.)
- Kattints a bal oldali menüben a Fiókbeállítások (Account Settings) gombra, majd a Hozzáférés kezelése (Manage access) gombra.
- Kattints az oldal tetején található Felhasználó hozzáadása (Add user) gombra.
- Írd be a felhasználó nevét vagy a LinkedIn profil URL-címét, és válaszd ki a megfelelő nevet a legördülő listából.
Virág Viktória Jovon
https://www.linkedin.com/in/jovonviktoria
- Válaszd ki a szerepkört a legördülő listából: Account manager
- Kattints a Hozzáadás (Add)gombra.