Kedves Jelentkező!
Köszönjük, hogy pályáztál gyakornoki pozíciónkra, és gratulálunk, mert anyagaid alapján bekerültél a kiválasztási folyamat második szakaszába.
Arra szeretnénk kérni, hogy az alábbi próbafeladatokban mutass nekünk többet íráskészségedből, vizuális gondolkodásodból. Elsősorban a precizitást, a problémamegoldó készséget, az ötleteket, a kreativitást értékeljük. Ha bármely szükséges információt hiányolsz a feladatkiírásokból, nyugodtan támaszkodj a saját fantáziádra.
Biztosítunk róla, hogy ötleteidet, munkádat kizárólag a kiválasztási folyamathoz használjuk fel.
Háttérinformáció:
Lexmark: A Lexmark egy globális technológiai vállalat, amely integrált megoldásokat kínál az információkezelés területén. Fő szolgáltatásai közé tartoznak a nyomtatás, az adatmenedzsment és a dokumentumkezelés. A vállalat elsősorban üzleti ügyfelekre, például kis- és középvállalkozásokra, nagyvállalatokra, valamint az állami és oktatási szektorra fókuszál. Ezen kívül a Lexmark szoftvereket és megoldásokat is kínál, amelyek segítenek a vállalatoknak abban, hogy hatékonyabban tudják kezelni dokumentumaikat és információikat. Az értékesítés több csatornán, köztük online, viszonteladókon és partnereken keresztül történik. A Lexmark Budapest Competence Center a Lexmark globális vállalatának európai shared service centere, amely a Lexmark minden belső tevékenységét (marketingtől a logisztikáig, könyveléstől az IT-ig) segíti. Partnerünk tehát a Lexmark BCC, célcsoportja pedig jelenlegi és potenciális munkavállalók, partnerek. A kommunikációban az employer branding kell a fókuszban legyen. Angol nyelvű kommunikáció szükséges.
Gewiss: A Gewiss egy olasz vállalat, amely elektromos és automatizálási rendszerek széles skáláját kínálja. Termékei között megtalálhatók elektromos csatlakozók, kapcsolók, vezérlőrendszerek és világítástechnikai megoldások. A Gewiss megoldásai széles körben használtak energiaellátásban, épületautomatizálásban és okosotthon-integrációban is. A cég fő célcsoportjai a vállalati döntéshozók, IT szakemberek és vásárlók, akik érdeklődnek az elektromos technológiai és/vagy az ipari termékek iránt. Az értékesítési csatornák változatosak, beleértve a hagyományos disztribúciós utakat, valamint az online platformokat.
Feladat:
Hozz létre egy-egy Facebook posztot mindkét céghez. Minden posztban legyen szöveg és vizuális elem. Mindkét poszt esetében a technika és felhasznált elemek tekintetében szabadon dönthetsz, tehát lehet akár single post, carousel animált/gif vagy akár videó típusú megjelenítés is.
Kérdés / szöveges feladat:
Honlap elérhetőségek:
https://www.lexmark.com/hu_hu.html
Feladat:
Készíts egy rövid hirdetési szöveget és egy hozzá tartozó grafikát, amivel a vidéki felhasználókat célzod és ösztönzöd a regisztrálásra/vásárlásra. A szöveg ne lépje túl a formai követelményeket, és igyekezz a legfontosabb információkat, például egyedi értékesítési pontokat vagy aktuális promóciókat rövid és ütős formában közölni.
Kötelező elemek:
Grafika méret: 600×600 pixel.
Szöveg:
Cím szöveg: maximum 90 karakter.
Alcím: maximum 30 karakter.
Leíró szöveg: maximum 90 karakter.
Célcsoport:
Az ügyfél döntéshozói és marketing szakemberei
Feladat:
Írj egy professzionális levelet az ügyfélnek, aki észrevette, hogy egy hirdetés tévesen ment ki és emiatt felháborodva írt neked. A levélben tájékoztasd őt a történtekről, javasolj egy megoldást a problémára.
A beérkezett anyagok kiértékelése után visszajelzünk a harmadik szakaszba jutásról, ami az interjú.
2007-2024 © All rights reserved. | Adatvédelmi tájékoztató
Made with ❤️ by WPViking Agency