Kedves Jelentkező!
Köszönjük, hogy pályáztál gyakornoki pozíciónkra, és gratulálunk, mert anyagaid alapján bekerültél a kiválasztási folyamat második szakaszába.
Arra szeretnénk kérni, hogy az alábbi próbafeladatokban mutass nekünk többet íráskészségedből, vizuális gondolkodásodból. Elsősorban a precizitást, a problémamegoldó készséget, az ötleteket, a kreativitást értékeljük. Ha bármely szükséges információt hiányolsz a feladatkiírásokból, nyugodtan támaszkodj a saját fantáziádra.
Biztosítunk róla, hogy ötleteidet, munkádat kizárólag a kiválasztási folyamathoz használjuk fel.
Készítsd el egy hírlevél szöveges részét az alábbiak szerint:
Ügyfél: “PumpaPompa Bicikli Szaküzlet”
Hírlevél célja: Sales
Szegmentáció: korábbi vásárlók, akik már vásároltak gyerekméretű kerékpárokat.
Téma: új Csepel gyerekbiciklik és biciklis kiegészítők érkeztek / mindenre 20% kedvezmény május végéig / Május 25-én Gyereknapon hosszított nyitvatartás: 08:00-18:00 között
Egy ügyfelünk számára korábban jeleneteket forgattunk az általuk forgalmazott babzsákfotel termékekkel. Kifejezetten rövid social media videó anyagok gyártása volt a cél, ezért álló formátumú videókat készítettünk. A feladatod az, hogy a tőlünk kapott nyersanyagok, illetve bármilyen más, online hozzáférhető nyersanyag, kép, zene, felirat, emoji, ikon vagy trükk felhasználásával készíts olyan videót az ügyfél számára, mely induló TikTok csatornáján sikerre számíthat. A videó:
Hozzáférést biztosítunk egy drive mappához – ezt kérlek kezeld bizalmasan – melyben megtalálod az ügyfél logóját, illetve egy mappa fényképet és egy mappa videófelvételt három termékről. Fontos információ, hogy a videók DJI D-Log beállítással készültek, tehát fényelni (színezni) kell, hogy szépek legyenek. Ebben segítségedre lehet egy profi videóvágó szoftver, de a webes illetve telefonos eszközök is megoldást kínálnak a színvilág módosítására – és számos oktató videót találsz online.
Kérlek, figyelj arra, hogy a felhasznált elemek legálisak, vagy legalább megvásárolhatóak legyenek.
A már megismert babzsákos ügyfélnek készíts tartalomtervet 2 hétre.
A platformok: Facebook és Instagram.
Tartalmak: Heti 3-4 poszttal számolj. A cél, hogy a tartalmakkal segítsd a márka ismertségét és a sales folyamatokat. Elég csak a posztokra fókuszálnod, reels-ekkel és sztorikkal nem kell számolnod.
A tartalomtervet általad választott formában készítsd el, de fontos, hogy átlátható legyen!
Határidő: április 20. éjfél
A beérkezett anyagok kiértékelése után visszajelzünk a harmadik szakaszba jutásról, ami az interjú.
2007-2024 © All rights reserved. | Adatvédelmi tájékoztató
Made with ❤️ by WPViking Agency