Online marketing gyakornok próbafeladat

Feladatbeadás

Próbafeladat

Próbafeladat

Kedves Jelentkező!

Köszönjük, hogy pályáztál gyakornoki pozíciónkra, és gratulálunk, mert anyagaid alapján bekerültél a kiválasztási folyamat második szakaszába.

Arra szeretnénk kérni, hogy az alábbi próbafeladatokban mutass nekünk többet íráskészségedből, vizuális gondolkodásodból. Elsősorban a precizitást, a problémamegoldó készséget, az ötleteket, a kreativitást értékeljük. Ha bármely szükséges információt hiányolsz a feladatkiírásokból, nyugodtan támaszkodj a saját fantáziádra.

Biztosítunk róla, hogy ötleteidet, munkádat kizárólag a kiválasztási folyamathoz használjuk fel.

 

1. Facebook posztok létrehozása Lexmark és Gewiss cégek számára

Háttérinformáció:

Lexmark: A Lexmark egy globális technológiai vállalat, amely integrált megoldásokat kínál az információkezelés területén. Fő szolgáltatásai közé tartoznak a nyomtatás, az adatmenedzsment és a dokumentumkezelés. A vállalat elsősorban üzleti ügyfelekre, például kis- és középvállalkozásokra, nagyvállalatokra, valamint az állami és oktatási szektorra fókuszál. Ezen kívül a Lexmark szoftvereket és megoldásokat is kínál, amelyek segítenek a vállalatoknak abban, hogy hatékonyabban tudják kezelni dokumentumaikat és információikat. Az értékesítés több csatornán, köztük online, viszonteladókon és partnereken keresztül történik. A Lexmark Budapest Competence Center a Lexmark globális vállalatának európai shared service centere, amely a Lexmark  minden belső tevékenységét (marketingtől a logisztikáig, könyveléstől az IT-ig) segíti. Partnerünk tehát a Lexmark BCC, célcsoportja pedig jelenlegi és potenciális munkavállalók, partnerek. A kommunikációban az employer branding kell a fókuszban legyen. Angol nyelvű kommunikáció szükséges.

 

Gewiss: A Gewiss egy olasz vállalat, amely elektromos és automatizálási rendszerek széles skáláját kínálja. Termékei között megtalálhatók elektromos csatlakozók, kapcsolók, vezérlőrendszerek és világítástechnikai megoldások. A Gewiss megoldásai széles körben használtak energiaellátásban, épületautomatizálásban és okosotthon-integrációban is. A cég fő célcsoportjai a vállalati döntéshozók, IT szakemberek és vásárlók, akik érdeklődnek az elektromos technológiai és/vagy az ipari termékek iránt. Az értékesítési csatornák változatosak, beleértve a hagyományos disztribúciós utakat, valamint az online platformokat.

 

Feladat:

Hozz létre egy-egy Facebook posztot mindkét céghez. Minden posztban legyen szöveg és vizuális elem. Mindkét poszt esetében a technika és felhasznált elemek tekintetében szabadon dönthetsz, tehát lehet akár single post, carousel animált/gif vagy akár videó típusú megjelenítés is.

 

Kérdés / szöveges feladat:

  1. Írd le, hogy miképpen adaptálnád ezeket a tartalmakat Instagramra – milyen módosításokat eszközölnél, hogy IG-kompatibilisek legyenek! Gondolj itt például a formátumra, a szöveghosszra, vagy a vizuális elemekre.

 

Honlap elérhetőségek:

https://www.lexmark.com/hu_hu.html

https://www.gewiss.com/hu/hu

 

2. Google Display hirdetési szöveg és grafika létrehozása a Wolt futárcégnek

Feladat:

Készíts egy rövid hirdetési szöveget és egy hozzá tartozó grafikát, amivel a vidéki felhasználókat célzod és ösztönzöd a regisztrálásra/vásárlásra. A szöveg ne lépje túl a formai követelményeket, és igyekezz a legfontosabb információkat, például egyedi értékesítési pontokat vagy aktuális promóciókat rövid és ütős formában közölni.

Kötelező elemek:
Grafika méret: 600×600 pixel.

 

Szöveg:

Cím szöveg: maximum 90 karakter.

Alcím: maximum 30 karakter.

Leíró szöveg: maximum 90 karakter.

 

3. Kommunikáció egy elhibázott hirdetés miatt

Célcsoport:

Az ügyfél döntéshozói és marketing szakemberei

Feladat:

Írj egy professzionális levelet az ügyfélnek, aki észrevette, hogy egy hirdetés tévesen ment ki és emiatt felháborodva írt neked. A levélben tájékoztasd őt a történtekről, javasolj egy megoldást a problémára.

 

A beérkezett anyagok kiértékelése után visszajelzünk a harmadik szakaszba jutásról, ami az interjú.