Kedves Jelentkező!
Köszönjük, hogy pályáztál medior online marketing menedzser pozíciónkra, és gratulálunk, mert anyagaid alapján bekerültél a kiválasztási folyamat második szakaszába.
Arra szeretnénk kérni, hogy az alábbi próbafeladatokban mutass nekünk többet íráskészségedből, vizuális gondolkodásodból. Elsősorban a precizitást, a problémamegoldó készséget, az ötleteket, a kreativitást értékeljük. Ha bármely szükséges információt hiányolsz a feladatkiírásokból, nyugodtan támaszkodj a saját fantáziádra.
Biztosítunk róla, hogy ötleteidet, munkádat kizárólag a kiválasztási folyamathoz használjuk fel.
Egy ügyfelünk számára korábban jeleneteket forgattunk az általuk forgalmazott babzsákfotel termékekkel. Kifejezetten rövid social media videó anyagok gyártása volt a cél, ezért álló formátumú videókat készítettünk. A feladatod az, hogy a tőlünk kapott nyersanyagok, illetve bármilyen más, online hozzáférhető nyersanyag, kép, zene, felirat, emoji, ikon vagy trükk felhasználásával készíts olyan videót az ügyfél számára, mely induló TikTok csatornáján sikerre számíthat. A videó:
Hozzáférést biztosítunk egy drive mappához – ezt kérlek kezeld bizalmasan – melyben megtalálod az ügyfél logóját, illetve egy mappa fényképet és egy mappa videófelvételt három termékről. Fontos információ, hogy a videók DJI D-Log beállítással készültek, tehát fényelni (színezni) kell, hogy szépek legyenek. Ebben segítségedre lehet egy profi videóvágó szoftver, de a webes illetve telefonos eszközök is megoldást kínálnak a színvilág módosítására – és számos oktató videót találsz online.
Mi természetesen vállaljuk, hogy felelősen kezeljük a filmedet, és csak a jelentkezési folyamat során használjuk azt.
Jogi csűrés-csavarásnak tűnhet, azonban szeretnénk jelezni, hogy nagyon örülnénk, ha olyan filmet készítenél, aminél figyelsz arra, hogy a felhasznált elemek legálisak, vagy legalább megvásárolhatóak legyenek.
2. Feladat – Folyamatleírás
A fentebbi ZigZag ügyfél webshopjába új termék érkezik. Hogyan terveznéd meg a termékbevezető kampányt? (Nem kell megtervezned, csak leírnod a folyamatot, hogy milyen lépéseket és milyen eszközöket használnál.) Előnyben részesítjük az AI megoldásokat.
3. Feladat – Beszámoló elemzés
Ügyfelünk reform pilates stúdiókat és egy instruktor képző akadémiát üzemeltet, melynek marketingjét egyrészt belsős erőforrásból oldja meg (FB tartalmak, honlap üzemeltetés, hírlevelezés), másrészt pedig a Chiro Marketing nyújt marketing szolgáltatásokat neki (TikTok videók készítése/vágása és TikTok menedzsment, IG Reels, teljes PPC).
A cél a stúdiók és az akadémiai tanfolyamok folyamatos feltöltése, a kapacitás maximumon tartása mellett újabb stúdiók nyitása. Mind a kommunikációban, mind az akadémia kiépítésével fontos szempont az is, hogy tudatosítsuk a célközönségben: szakmaiság, hitelesség terén jelenleg ők az elérhető csúcs Magyarországon.
Feladatod, hogy a mappában megtalálható beszámoló alapján válaszolj az alábbi kérdésekre:
A) röviden ( max 1 oldal) elemezd a jelenlegi eszközök teljesítményét, valamint próbálj keresni egy olyan hirdetést, ami szerinted nem működik jól!
B) fogalmazz meg ajánlásokat a következő hónapokra. Látsz-e olyan területet, amit nem fed le a jelenlegi marketing tevékenység, de potenciált látsz benne.
C) számolj ROAS-t februárra.
D) a februári bevételt láthatod a beszámolóban, a januári: 11 461 100 Ft – Szerinted milyen okai lehetnek a csökkenésnek?
Határidő: március 21. 12 óra
A beérkezett anyagok kiértékelése után visszajelzünk a harmadik szakaszba jutásról, ami az interjú.
Köszönjük a próbafeladatba fektetett energiádat,
a Chiro csapata
2007-2024 © All rights reserved. | Adatvédelmi tájékoztató
Made with ❤️ by WPViking Agency