Kedves Jelentkező!
Köszönjük, hogy pályáztál junior online marketing menedzser pozíciónkra, és gratulálunk, mert anyagaid alapján bekerültél a kiválasztási folyamat második szakaszába.
Arra szeretnénk kérni, hogy az alábbi próbafeladatokban mutass nekünk többet íráskészségedből, vizuális gondolkodásodból. Elsősorban a precizitást, a problémamegoldó készséget, az ötleteket, a kreativitást értékeljük. Ha bármely szükséges információt hiányolsz a feladatkiírásokból, nyugodtan támaszkodj a saját fantáziádra.
Biztosítunk róla, hogy ötleteidet, munkádat kizárólag a kiválasztási folyamathoz használjuk fel.
Egy ügyfelünk számára korábban jeleneteket forgattunk az általuk forgalmazott babzsákfotel termékekkel. Kifejezetten rövid social media videó anyagok gyártása volt a cél, ezért álló formátumú videókat készítettünk. A feladatod az, hogy a tőlünk kapott nyersanyagok, illetve bármilyen más, online hozzáférhető nyersanyag, kép, zene, felirat, emoji, ikon vagy trükk felhasználásával készíts olyan videót az ügyfél számára, mely induló TikTok csatornáján sikerre számíthat. A videó:
Hozzáférést biztosítunk egy drive mappához – ezt kérlek kezeld bizalmasan – melyben megtalálod az ügyfél logóját, illetve egy mappa fényképet és egy mappa videófelvételt három termékről. Fontos információ, hogy a videók DJI D-Log beállítással készültek, tehát fényelni (színezni) kell, hogy szépek legyenek. Ebben segítségedre lehet egy profi videóvágó szoftver, de a webes illetve telefonos eszközök is megoldást kínálnak a színvilág módosítására – és számos oktató videót találsz online.
Mi természetesen vállaljuk, hogy felelősen kezeljük a filmedet, és csak a jelentkezési folyamat során használjuk azt.
Jogi csűrés-csavarásnak tűnhet, azonban szeretnénk jelezni, hogy nagyon örülnénk, ha olyan filmet készítenél, aminél figyelsz arra, hogy a felhasznált elemek legálisak, vagy legalább megvásárolhatóak legyenek.
2. Feladat – Folyamatleírás
A fentebbi ZigZag ügyfél webshopjába új termék érkezik. Hogyan terveznéd meg a termékbevezető kampányt? (Nem kell megtervezned, csak leírnod a folyamatot, hogy milyen lépéseket és milyen eszközöket használnál.) Előnyben részesítjük az AI megoldásokat.
3. Feladat – Tartalomterv
Készíts el egy egy hónapra szóló tartalomtervet a Chiro Marketing számára. Tedd bele azokat a felületeket, amiket jelenleg is használunk, és határozd meg az általad jónak ítélt tartalomtípusokat. A konkrét posztokat nem kell kidolgoznod, csak a tartalomtervet.
Határidő: március 21. 12 óra
A beérkezett anyagok kiértékelése után visszajelzünk a harmadik szakaszba jutásról, ami az interjú.
Köszönjük,
a Chiro csapata
2007-2024 © All rights reserved. | Adatvédelmi tájékoztató
Made with ❤️ by WPViking Agency