Junior online marketing menedzser próbafeladat

Feladatbeadás

Próbafeladat

Próbafeladat

Kedves Jelentkező!

Köszönjük, hogy pályáztál junior online marketinges pozíciónkra, és gratulálunk, mert anyagaid alapján bekerültél a kiválasztási folyamat második szakaszába.

Arra szeretnénk kérni, hogy az alábbi próbafeladatokban mutass nekünk többet íráskészségedből, vizuális gondolkodásodból. Elsősorban a precizitást, a problémamegoldó készséget, az ötleteket, a kreativitást értékeljük. Ha bármely szükséges információt hiányolsz a feladatkiírásokból, nyugodtan támaszkodj a saját fantáziádra.

Biztosítunk róla, hogy ötleteidet, munkádat kizárólag a kiválasztási folyamathoz használjuk fel.

A feladat célja, hogy bemutasd, hogyan gondolkodsz különböző platformokra szánt tartalmakban egy egységes kommunikációs koncepció mentén.

Képzeld el, hogy egy stílusos vizespalackot szeretnél népszerűsíteni, amelyet fiatal, tudatos városi vásárlóknak szánsz.
A termék lényege: környezetbarát, praktikus és divatos.

Készíts ehhez három egymáshoz kapcsolódó tartalmat:

  1. Hírlevél – rövid, figyelemfelkeltő szöveg (és kép), amely bemutatja a terméket és ösztönzi a vásárlást.

  2. Instagram-poszt és sztori – kreatív, vizuális megoldás, ami illik a fiatal, trendérzékeny célcsoporthoz.

  3. TikTok-videóötlet – maximum 20 másodperces videó, ami szórakoztató, trendi módon mutatja be a vizespalackot.

    • Írd le röviden a videó fő üzenetét.

     4. Projektszervezés
Készíts egy rövid, 5–6 lépésből álló tartalomgyártási tervet a fenti három anyag elkészítésére.

      • Mutasd be, hogyan osztanád be az időt és a feladatokat (pl. előkészítés, gyártás, utómunka, publikálás).

      • Jelöld, melyik feladatot kinek adnád (pl. fotós, szövegíró, social media menedzser, te magad).

      • Térj ki arra is, hogyan biztosítanád az egységes márkakommunikációt a három platformon.


Cél: Lássuk, hogyan gondolkodsz kreatívan, hogyan alkalmazkodsz különböző platformok kommunikációs stílusaihoz, és hogyan tudsz egységes márkahangot kialakítani.

Határidő: november 16. éjfél

 

A beérkezett anyagok kiértékelése után visszajelzünk a harmadik szakaszba jutásról, ami az interjú.