Marketing
tanácsadás

Mikor lehet hasznos számodra a marketing tanácsadás?

Cégvezetőként, marketing vezetőként te is biztosan gyakorlatias, eredményorientált ember vagy, aki valódi értéket keres minden befektetésben. Egy marketing tanácsadásra (és a teljes marketingre is) befektetésként tekints: ha jó szakembert választasz, százalékokban kimutatható eredményjavulásra számíthatsz a vállalkozásodban.

Íme öt szilárd érv, amiért érdemes marketing tanácsadást igénybe venned, messze a közhelyektől és a túlzott ígéretektől:

Mit vizsgál egy audit?

A marketing tanácsadás lehetőséget nyújt arra, hogy friss, objektív szemmel tekints a vállalkozásodra. Egy tanácsadó nem része a napi működésnek, így képes látni azokat a lehetőségeket és kihívásokat, amelyek belső szemszögből esetleg rejtve maradnak. Ez új ötletekhez és stratégiákhoz vezethet, amelyek hozzájárulnak a cég növekedéséhez.

Hozzáférés a legújabb marketingeszközökhöz és -technikákhoz:

A marketing folyamatosan változik, egy jó szakember pedig naprakész az új trendekkel, eszközökkel, és módszerekkel kapcsolatban. Ez azt jelenti, hogy te a legfrissebb ismereteket használhatod fel versenyelőnyként, anélkül, hogy órákat kellene töltened a kutatással és a teszteléssel.

Egyedi stratégiák és megoldások:

Egy kiváló marketing tanácsadó nem sablonmegoldásokkal dolgozik, hanem mélyrehatóan megérti a céged sajátosságait, piacát, célkitűzéseit, és ehhez igazítja a stratégiát. Így minden tanács és terv szorosan kapcsolódik a vállalatod konkrét helyzetéhez, ami biztosítja, hogy a javasolt megoldások relevánsak és hatékonyak lesznek.

Költséghatékony megoldás:

Bár egy tanácsadás egyszeri befektetést jelent, a segítségével elkerülheted a drága marketing hibákat, és optimalizálhatod a marketing kiadásaidat. Egy jó szakember segít abban, hogy kialakítsd a megfelelő marketing-mixet, és hogy a befektetett pénzből a legnagyobb megtérülést érd el.

Időmegtakarítás és a fókuszálás:

Hosszú hónapokat spórolhatsz meg azzal, ha rögtön profi segítséget kapsz egy-egy nehezen eldönthető kérdésben. A Chiro szakemberei napi 8 órában dolgoznak különböző vállalkozások marketing stratégiáin és azok konkrét megvalósításán, így kitesztelt, gyakorlati tanácsokkal szolgálnak a szokásos bullshit helyett.

Vedd igénybe tanácsadási szolgáltatásunkat, hogy már holnap szintet tudj lépni a marketingfolyamataidban!

Ki tartja a tanácsadást?

Matykó Noémi

Noémi 11 éve vezeti a Chiro Marketinget, de már előtte is a szakma megszállottja volt. Az első “vállalkozását” 6 évesen alapította, gyöngyökből fűzött ékszereket árult saját maga rajzolta katalógus alapján. 16 évnyi szakmai tapasztalata alatt közel 1000 vállalkozásnak segített sikeres üzleti és marketing stratégia kialakításában és kivitelezésében. Az ELTE oktatója, a Telekom Hello Biznisz digitális marketing szakértője, a Marketing MSc podcast házigazdája.

Segítségével a legfrissebb és leglogikusabb marketing eszközöket tudod megvalósítani a cégedben a legjobb ár-érték arány mellett.

Mészáros Bence

Bence 12 éven át irányított különböző vállalkozásokat változatos szektorokban, köztük 3-4 milliárdos forgalmú kereskedő-, továbbá értékteremtő, B2B irányú cégeket is. A Chiro Marketingnél üzleti szemléletét és gyors döntőképességét kamatoztatva felel a marketing stratégiák sikerességéért, fő érdeklődési területe pedig az AI és annak marketingre gyakorolt hatása.

Segítségével KKV-s vállalkozásod marketingjéhez kaphatsz átfogó és alkalmazható megoldásokat.

Hogy néz ki a folyamat?

Ajánlatkérés, megrendelés után küldünk egy részletes briefet, amiben feltesszük a legfontosabb kérdéseket.

A brief alapján alaposan felkészülünk a tanácsadásra, tehát már a találkozó előtt elkezdjük a munkát.

Két óra dedikált, személyre szabott figyelmet kapsz a céged számára konkrét, azonnal megvalósítható ötletek formájában.

Személyre
szabott

nem sablonokat kapsz dobozból, hanem minden esetben a saját cégedre szabott egyedi megoldásokat.

Transzparens

egyértelmű árazás, átlátható folyamatok, nyílt és őszinte kommunikáció. Minden pillanatban látod a folyamatok minden elemét.

Partneri
hozzáállás

nálunk nem egy vagy a sok ügyfélből, hanem AZ ügyfél. Vállalkozásodat olyan gondossággal segítjünk, mintha a sajátunk lenne.

Mérhető

folyamatosan riportálunk,
adatokat elemzünk, így
számokkal bizonyítunk
hónapról hónapra.

Etikus

becsületes, tisztességes
folyamatok, kiváló
szakértelemmel
rendelkező kollégák.