Mi fán terem a PPC, CTR, CPC, stb.? – Online marketing ügynökségek által használt leggyakoribb kifejezések

Mi fán terem a PPC, CTR, CPC, stb.? – Online marketing ügynökségek által használt leggyakoribb kifejezések

Ha van már bármilyen online marketing kampányod, vagy a jövőben szeretnéd elkezdeni a hirdetéseket, akkor – még ha ügynökség is végzi helyetted a munka oroszlánrészét – fontos, hogy ismerd a kampányok legfontosabb mutatóit és tudd őket értelmezni. Ezzel nemcsak a...
Hogyan briefelj egy kreatív ügynökséget?

Hogyan briefelj egy kreatív ügynökséget?

Kiválasztottad a számodra minden szempontból legmegfelelőbb, és emberileg is legrokonszenvesebb etikus marketing ügynökséget, aláírtátok a szerződést, és nincs más hátra, mint végre elindítani a várva-várt közös munkát? Annak érdekében, hogy az együttműködés már az...

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Nyugalom, tőlünk nem spam, hanem valóban hasznos marketing trendekkel kapcsolatos levelek érkeznek majd postaládádba. Ha nem vagy megelégedve, bármikor le is iratkozhatsz majd.

Köszönöm, nem kérem a hasznos trendeket.