Ha van már bármilyen online marketing kampányod, vagy a jövőben szeretnéd elkezdeni a hirdetéseket, akkor – még ha ügynökség is végzi helyetted a munka oroszlánrészét – fontos, hogy ismerd a kampányok legfontosabb mutatóit és tudd őket értelmezni. Ezzel nemcsak a...
Ha használod a közösségi médiát, nem tudod elkerülni, hogy remarketing hirdetésekkel találkozz, hiszen valószínűleg neked is rendszeresen feltűnnek azoknak a weboldalaknak a hirdetései, amelyeket előzetesen felkerestél. Ez a remarketing! Mikor elgondolkodsz azon, hogy...
Közösségi oldalaid sokszor az első közvetlen kontaktot jelentik az ügyfeleiddel, így fontos, hogy itt ne csak a te bejegyzéseid feleljenek meg bizonyos szabályoknak, hanem az azokra érkező hozzászólások is vállalhatóak legyenek. Márpedig a közösségi média egyik...
A közösségi média posztok készítése nem mindig gyerekjáték. Néha könnyen jön az ihlet, néha nehezebben. Ne add fel, törekedj mindig jó minőségű tartalom előállítására, mert megéri. Adunk 6+1 design ötletet arra, hogy a Facebook és Instagram posztjaid még jobbak...