Chiro Marketing – Etikai Kódex

1. Küldetésünk és értékeink

A Chiro Marketing célja, hogy adatvezérelt, kreatív és hosszú távon fenntartható marketingmegoldásokkal támogassa a magyar és Magyarországon működő KKV-k fejlődését. Értékrendünk alapja:

  • Vállalkozói szellem – Innovatív, kezdeményező és kitartó munkával építjük ügyfeleink sikerét.
  • Bizalom és átláthatóság – Nyílt kommunikáció, tisztesség és megbízhatóság minden együttműködésben.
  • Felelősségvállalás – Tetteinkért, döntéseinkért és azok következményeiért teljes mértékben felelősséget vállalunk.
  • Fenntarthatóság – Környezettudatos és társadalmilag felelős működésre törekszünk.

 

2. Vezetői és munkavállalói magatartás

  • Példamutatás – A vezetők a dokumentumban megfogalmazott három vezetői pillér (hitelesség, stratégiai gondolkodás, emberség) mentén dolgoznak
  • Kollégák tisztelete – Nyitott, befogadó és támogató légkört biztosítunk. Elutasítjuk a diszkrimináció és zaklatás minden formáját.
  • Folyamatos fejlődés – Fektetünk munkatársaink szakmai és digitális képzésébe, fejlesztésébe, ezzel biztosítva a magas szintű szakmai színvonalat

 

 3. Ügyfélkapcsolatok

  • Ügyfélközpontúság – Minden döntésünk és javaslatunk az ügyfél üzleti céljait és hosszú távú sikerét támogatja.
  • Őszinteség – Valós, adatvezérelt képet adunk a kampányok teljesítményéről, nem ígérünk teljesíthetetlent.
  • Stratégiai partnerség – Ügyfeleinket partnerként kezeljük, velük közösen alakítjuk ki a legjobb megoldásokat.

 

4. Innováció és digitalizáció

 Trendalkotó gondolkodás – Célunk, hogy ne csak kövessük, hanem alakítsuk a marketingtrendeket

  • Adatvezérelt döntések – Minden fejlesztés és kampány mérhető, és a tanulságokat beépítjük a jövőbeni stratégiákba.
  • Automatizáció és hatékonyság – Digitális megoldásokat alkalmazunk a folyamatok optimalizálására és az ügyfélelégedettség növelésére

 

.

5. Fenntarthatóság és társadalmi felelősség

  • ESG-szemlélet – Üzleti döntéseink során figyelembe vesszük a környezeti, társadalmi és etikai hatásokat.
  • Tudatos erőforrás-használat – Minimalizáljuk ökológiai lábnyomunkat, támogatjuk a papírmentes és digitális munkavégzést.
  • Közösségi szerepvállalás – Szívesen veszünk részt olyan kezdeményezésekben, amelyek a szakmai közösséget és a társadalmat építik.

 

6. Márka és reputáció

  • Tudatos márkaépítés – A Chiro Marketing és munkatársai online és offline megjelenése a cég hitelességét erősíti.
  • Szakmai integritás – Nem veszünk részt etikátlan, félrevezető vagy jogszabályokat sértő marketingkampányokban.
  • Transzparens kommunikáció – Nyíltan kommunikálunk sikereinkről és kihívásainkról, a szakmai közösség felé is.