A The Belgian nagy hagyományokkal rendelkezik prémium csokoládék gyártójaként. Célkitűzésük a legjobb alapanyagok és a legkiválóbb kézműves munka összekapcsolása, mely küldetésben a Chiro Marketing kommunikációs oldalról igyekszik támogatást nyújtani.
Az első közös taktikai kampányunk célja a Valentin-napi és a nőnapi időszakban a márkaismertség növelése és az eladások támogatása volt. Céljaink között szerepelt a fiatalabb vásárlói közönség elérése és a márka felfelé pozicionálása.
Központi gondolat volt, hogy generikus helyett egy kifinomult, stílusos és modern ajándékként gondoljanak a The Belgian Chocolate-re, amellyel jeles napoktól függetlenül bármikor meg lehet lepni a szeretteinket.
Rövid volt a kampányidőszak, teljesen új hirdetési fiókokban kellett dolgoznunk, így a rendszerek hibáira villámgyorsan kellett reagálnunk. Cél volt, hogy minél gyorsabban kilépjenek a kampányaink a tanulási szakaszból és a megadott büdzsénket minél relevánsabb célközönségre költsük el.
Szintén a rövid kampányidőszak kihívása volt, hogy megtaláljuk a legmegfelelőbb felületet a kampányainknak. Ki kellett dolgoznunk, hogy hogyan tudjuk a legcélravezetőbben elosztani úgy a költségkeretünket a felületek között, hogy ne kelljen sokszor belenyúlni a kampányainkba.
Már az első közös kampányunk eredménye is pozitív lett, azóta pedig több projekten is dolgoztunk már közösen a forgalmazóval és a kreatív ügynökséggel, és látható az azóta is felfelé ívelő tendencia. A gördülékeny közös munka mindenképpen kihat a kampányaink eredményeire is.
Mivel már vannak előzetes eredményeink, így minden egyes új projektünket sokkal tudatosabban tudjuk megtervezni. Maga a téma és az üzenet is nagyon közel áll hozzánk, így még nagyobb lelkesedéssel kutatjuk továbbra is, hogy hogyan tudjuk a legtöbbet kihozni a kampányainkból.
2007-2024 © All rights reserved. | Privacy policy
Made with ❤️ by WPViking Agency