A Momzee várandóssággal, szüléssel és gyermekneveléssel kapcsolatos témákban készít online kurzusanyagokat, hiteles és elismert szakértők közreműködésével.
A Momzee idén indult útjára, és egy online rendezvény – a Momzee Nap – keretein belül ünnepelte meg megjelenését a piacon. Ügyfelünk kérése alapján az esemény népszerűsítésén dolgoztunk viszonylag szűk időkerettel és a márka ismertségének hiányában.
Ügyfelünk új márkaként azzal a kihívással nézett szembe, hogy felismerhetővé és megkülönböztethetővé tegye magát a piacon, miközben megőrzi szakmai hitelességét. Mi azt ajánlottuk – és alkalmaztuk a gyakorlati megvalósítás során is -, hogy minőségi tartalmak létrehozásával és szakmai, releváns tudás bemutatásával erősítsük az ügyfelünkkel szembeni bizalmat a különböző online platformokon.
Az együttműködés során a kommunikációt teljesen az alapoktól kezdtük el kialakítani, beleértve a bejegyzések designjának tervezését, témák kiválasztását, tartalomtípusok meghatározását, hangtónus megtalálását, valamint a célcsoportok azonosítását.
Miután ügyfelünknél május során sikeresen lebonyolítottuk a PPC kampányokkal erősen megtámogatott Momzee Napot, teljes erőbedobással elkezdtünk dolgozni a Momzee márka tényleges ismertségének kialakításán.
Az alapok lefektetése után hónapról hónapra kifejezetten jó és stabil növekedéseket érünk el, melyhez proaktív hozzáállással és új tartalmaknak, ötleteknek a kommunikációba történő beépítésével járulunk hozzá. Jelenleg még mindig a termékbevezetési fázisnak az első felében tartunk, és célként azt határoztuk meg, hogy ügyfelünk kialakítsa saját aktív szülői közösségét, biztos alapot nyújtson a gyermekáldás előtt álló vagy gyermeknevelés során nehézségekbe ütköző szülőknek, és megerősítse pozícióját a piacon hiteles és értékes szakmai tudásanyagának köszönhetően.
2007-2024 © All rights reserved. | Privacy policy
Made with ❤️ by WPViking Agency