Próbafeladat
online marketing gyakornok
Díjaink:
Ügyfeleink:
Próbafeladat
Kedves Jelentkező!
1. Facebook posztok létrehozása Lexmark és Gewiss cégek számára
Háttérinformáció:
Lexmark: A Lexmark egy globális technológiai vállalat, amely integrált megoldásokat kínál az információkezelés területén. Fő szolgáltatásai közé tartoznak a nyomtatás, az adatmenedzsment és a dokumentumkezelés. A vállalat elsősorban üzleti ügyfelekre, például kis- és középvállalkozásokra, nagyvállalatokra, valamint az állami és oktatási szektorra fókuszál. Ezen kívül a Lexmark szoftvereket és megoldásokat is kínál, amelyek segítenek a vállalatoknak abban, hogy hatékonyabban tudják kezelni dokumentumaikat és információikat. Az értékesítés több csatornán, köztük online, viszonteladókon és partnereken keresztül történik. A Lexmark Budapest Competence Center a Lexmark globális vállalatának európai shared service centere, amely a Lexmark minden belső tevékenységét (marketingtől a logisztikáig, könyveléstől az IT-ig) segíti. Partnerünk tehát a Lexmark BCC, célcsoportja pedig jelenlegi és potenciális munkavállalók, partnerek. A kommunikációban az employer branding kell a fókuszban legyen. Angol nyelvű kommunikáció szükséges.
Gewiss: A Gewiss egy olasz vállalat, amely elektromos és automatizálási rendszerek széles skáláját kínálja. Termékei között megtalálhatók elektromos csatlakozók, kapcsolók, vezérlőrendszerek és világítástechnikai megoldások. A Gewiss megoldásai széles körben használtak energiaellátásban, épületautomatizálásban és okosotthon-integrációban is. A cég fő célcsoportjai a vállalati döntéshozók, IT szakemberek és vásárlók, akik érdeklődnek az elektromos technológiai és/vagy az ipari termékek iránt. Az értékesítési csatornák változatosak, beleértve a hagyományos disztribúciós utakat, valamint az online platformokat.
Feladat:
Hozz létre egy-egy Facebook posztot mindkét céghez. Minden posztban legyen szöveg és vizuális elem. Mindkét poszt esetében a technika és felhasznált elemek tekintetében szabadon dönthetsz, tehát lehet akár single post, carousel animált/gif vagy akár videó típusú megjelenítés is.
Kérdés / szöveges feladat:
- Írd le, hogy miképpen adaptálnád ezeket a tartalmakat Instagramra – milyen módosításokat eszközölnél, hogy IG-kompatibilisek legyenek! Gondolj itt például a formátumra, a szöveghosszra, vagy a vizuális elemekre.
Honlap elérhetőségek:
https://www.lexmark.com/hu_hu.html
2. Google Display hirdetési szöveg és grafika létrehozása a Wolt futárcégnek
Feladat:
Készíts egy rövid hirdetési szöveget és egy hozzá tartozó grafikát, amivel a vidéki felhasználókat célzod és ösztönzöd a regisztrálásra/vásárlásra. A szöveg ne lépje túl a formai követelményeket, és igyekezz a legfontosabb információkat, például egyedi értékesítési pontokat vagy aktuális promóciókat rövid és ütős formában közölni.
Kötelező elemek:
Grafika méret: 600×600 pixel.
Szöveg:
Cím szöveg: maximum 90 karakter.
Alcím: maximum 30 karakter.
Leíró szöveg: maximum 90 karakter.
3. Kommunikáció egy elhibázott hirdetés miatt
Célcsoport:
Az ügyfél döntéshozói és marketing szakemberei
Feladat:
Írj egy professzionális levelet az ügyfélnek, aki észrevette, hogy egy hirdetés tévesen ment ki és emiatt felháborodva írt neked. A levélben tájékoztasd őt a történtekről, javasolj egy megoldást a problémára.
A beérkezett anyagok kiértékelése után visszajelzünk a harmadik szakaszba jutásról, ami az interjú.
Lépj velünk kapcsolatba!
Ha tudod már, pontosan mire van szükséged, akkor azért, ha nincs ötleted, csak tudod, hogy valami kell, akkor azért.
Chiro Marketing Kft.
1082 Budapest, Üllői út 52/b 2/3
info@chiro.hu