Irodavezetőt keresünk

Légy tagja egy folyamatosan fejlődő, családias online marketing ügynökségnek, és segítsd mindennapjainkat irodavezetőként!

 
 
 
 

Rólunk

2013 óta működő, azóta folyamatosan fejlődő online marketing ügynökség vagyunk kis- és középvállalkozások igényeire szabva. Ügyfélkörünk változatos: a turisztikai szektortól kezdve a szépségápoláson keresztül az autóiparig sok ügyféllel dolgozunk.

Legfontosabb küldetésünk, hogy elégedett ügyfeleink legyenek. Ez nem maszlag, munkánk legnagyobb mérőszáma ez. Leginkább ajánlásokból élünk, ügyfeleink ajánlanak partnereiknek, így kiemelten fontos számunkra, hogy munkánk kifogástalan legyen. 

Partnereink kedvesek, értelmes cégvezetők, akikkel öröm együtt dolgozni. Szeretjük az újításokat, keressük a kreatív megoldásokat, de jól ismerjük a sablonokat is.
 

 

Csapat

Az irodában jelenleg hatan tartózkodunk fixen, a többi kollégánk távolról dolgozik. Pozitív, vidám emberek vagyunk, mindig van időnk a poénkodásra. Gyakran szervezünk csapatépítő programokat, amik az egyszerű fagyizástól a közös vacsorán át akár a velencei karneválig igen színesek.
 
 

 
 

Irodánk

A Corvin negyedhez közel egy tágas, napfényes lakásirodában dolgozunk, ahol mindig jó hangulat uralkodik. Mivel nem vagyunk sokan, így olyan, mint ha egy kis család lennénk, ahol a felek mindig tekintettel vannak egymásra. A közelben minden infrasturktúra fellelhető: éttermek, kávézók, posta, fogászat, stb. Szóval a munkán kívüli, napi ügyek intézése is könnyen megy.

 

 

 

  Feltételek

Mivel pályázat útján kívánjuk folglalkoztatni a leendő munkatársat, így szigorú szabályoknak kell
megfelelnünk. Kérünk, csak akkor jelentkezz, ha ezeknek maradéktalanul megfelelsz:
  • 25 év alatti életkor
  • állandó lakcímed törökszentmiklósi vagy annak 100 km-es körzetében található
  • középfokú, OKJ-s végzettség (nem lehet felsőfokú végzettséged, és folyamatban lévő felsőfokú tanulmányod)
 

  Előnyt jelent

  • talpraesettség
  • precizitás
  • rugalmasság
  • minden másra megtanítunk
 

  Feladatok

  • iroda életének koordinálása, zökkenőmentes működésének biztosítása
  • adminisztratív feladatok ellátása
  • excel táblázatok kezelése
  • kimutatások készítése
  • szövegszerkesztés
  • prezentációkészítés
  • ügyvezető munkájának támogatása
  • webshop koordináció
  • postai ügyintézés
 

  Amit kínálunk

  • Fiatalokból álló, kreatív csapat, ahová mindig fordulhatsz segítségért
  • Előrelépési lehetőségek szakmai téren
  • Bruttó 250.000 Ft/hó fizetés
 

  Munkaidő 

Teljes állásról van szó, a munkaidő 9-18-ig tart (1 órás ebédszünettel), de rugalmasak vagyunk az időnkénti home office-szal kapcsolatban is.
 
 

  Jelentkezés

Önéletrajzodat és motivációs leveledet az [email protected] címre küldd el.